mais où est la paix .... ?

1. bichette ( 05/12/2005 16:23)
Si Jesus est réellement le Messie, où donc est la paix ?

La paix qu'apporte le Messie est une paix du coeur selon la Bible, surpasse l'entendement humain

Je vous laisse la paix, je vous donne Ma paix. Je ne vous donne pas comme le monde donne. Que votre coeur ne se trouble point et ne s'alarme point. Jean 14 : 27

même quand le monde est en guerre, ceux d'entre nous qui connaisse Jésus comme Messie, nous avons la paix de l'esprit et la paix avec les autres. Il ne peut y avoir de paix réelle sur terre tant que les gens n'auront pas un changement de coeur pour rendre possible le Royaume de Dieu sur terre ...
novalian'i Veloo ny 13/01/2006 19:59
2. Veloo ( 05/12/2005 16:57)
ao am-po njy aky ny "la paix" a rehefa manana an'i Jesosy njy a:wink:
3. dadabe ( 05/12/2005 17:14)
veloo hummm..
4. Veloo ( 05/12/2005 17:57)
dadabe a ahona? ka tsy marina ve zany?:wink:
5. sonwin ( 05/12/2005 19:02)
ary mahay veloo ty an :roll:
6. diamondra27 ( 05/12/2005 19:06)
faites la paix mais pas la guerre :-*:-*:*:*^:^^:^
7. sonwin ( 05/12/2005 19:11)
:D, il n'y aura pas de paix sans guerre hoy sw, asa raha mbo miady zany teny frantsaiko zany na tsia:roll:
8. danibe ( 05/12/2005 20:15)
il faut savoir differencier avantout, quel Messie atend-nous? si je ne me trompe pas, ce Messie est la paix meme, c'est-à dire: Le Christ. la paix du Christ ne veut dire pas que nous ne soyons pas angoissés ou affligés, voyons que lui meme a souffert sur la croix. alors cette paix est... la croix.
9. Veloo ( 05/12/2005 20:23)
sonwin a ary ahona ary ty maso mihodikodina ity?:wink:
10. Lejim ( 05/12/2005 20:45)
J'ai plus de paix que ceux qui ne savent pas Jesus parce que je sais ou je vais, je sais qui je suis. Je n'ai plus de raison de me creer une image qui n'est pas le mien (comme Michael Jackson et tous ceux qui se maquillent au sens propre lol). Je vis en toute tranquilitE parce que je connais mon Sauveur.
Je pense que ca repond au question.
11. Veloo ( 05/12/2005 21:14)
Lejim nga tsy gasy?
12. vale ( 05/12/2005 21:27)
bichette:

Si Jesus est réellement le Messie, où donc est la paix ?

La paix qu'apporte le Messie est une paix du coeur selon la Bible, surpasse l'entendement humain

Je vous laisse la paix, je vous donne Ma paix. Je ne vous donne pas comme le monde donne. Que votre coeur ne se trouble point et ne s'alarme point. Jean 14 : 27

même quand le monde est en guerre, ceux d'entre nous qui connaisse Jésus comme Messie, nous avons la paix de l'esprit et la paix avec les autres. Il ne peut y avoir de paix réelle sur terre tant que les gens n'auront pas un changement de coeur pour rendre possible le Royaume de Dieu sur terre ...




marina daolo ky izany à!fa ny indrisy de ny ol vô mainka miaratsy fona!!! mety hisy ve izany ny paradisan-tany?
13. vale ( 05/12/2005 21:30)
diamondra27:

faites la paix mais pas la guerre :-*:-*:*:*^:^^:^



anadala an'i diamondra njay zà iny (hihi) > faites l'amour mais pas la guerre! no izy!(hihi)
14. vale ( 05/12/2005 21:32)
Veloo:

Lejim nga tsy gasy?



avelao lejim fa izay no mbô tiny ko!
15. vale ( 05/12/2005 21:41)
danibe:

il faut savoir differencier avantout, quel Messie atend-nous? si je ne me trompe pas, ce Messie est la paix meme, c'est-à dire: Le Christ. la paix du Christ ne veut dire pas que nous ne soyons pas angoissés ou affligés, voyons que lui meme a souffert sur la croix. alors cette paix est... la croix.



no comenty!hihi
16. vale ( 05/12/2005 21:45)
danibe:

il faut savoir differencier avantout, quel Messie atend-nous? si je ne me trompe pas, ce Messie est la paix meme, c'est-à dire: Le Christ. la paix du Christ ne veut dire pas que nous ne soyons pas angoissés ou affligés, voyons que lui meme a souffert sur la croix. alors cette paix est... la croix.



danibe> mohamet njay anjasana aza e! raha tsy efa tonga aza!hihi
17. Veloo ( 05/12/2005 21:47)
:roll::roll::roll::roll:o ry kala vale a odryyyyyyyyy nga tsy mahazo manao tsikera
18. Veloo ( 05/12/2005 21:49)
aza de mora sandrotra ry ry vale eeeeeee:lol::lol::lol:
19. annie ( 05/12/2005 22:17)
bichette!
Inona nahazo anjy? samba te ahafantatra ny hevitry ny ts1.1?
Raha ho ahy manokana dia raisiko @ ohatra toy i JOBA,vakio ny Baiboly fa Mpanompon'Aa io olona voalazako io,kanefa nanaiky tsara Aa mba hangalan'i devoly fanahy azy(JOBA) nijaly, narary feno vay,maty daholo ny zanany,potika ny fananany,sns!Nandrabiraby an'i JOBA daholo ny namany rehetra eny fa na dia ny vadiny aza,mba hiala @ finoana an'Aa izy,kanefa dia nifikitra hatrany izy(JOBA)
Tsy namaly mihitsy Aa fa navelany hanarampo ny devoly,nitsapa an'i JOBA koa Aa raha hivadika na tsia izy.Nifikitra hatramin'ny farany anefa i JOBA. Si Jesus est réellement le Messie, où donc est la paix ?Efa voalaza ao @ Baiboly zao zavatra mitranga rehetra @ fiainantsika zao,te hitaky amintsika Aa ny hivavahantsina olombelona,ary koa mety koa anie ny devoly no manao ireo ady reo mba hangalany fanahy antsika e!
n'y farany anefa i
20. diamondra27 ( 05/12/2005 23:23)
Vale: mba te hahafantatra fotsiny kia za na misy manaraka ze lazaiko na mboly matory foana ry zareo a! jereo ny preuve zao de njy ihany no mahatsikaritra oe faites l'amour mais pas la guerre
De zany nge kia no nahatonga ahy hanao reo oroka reo e! satria oe faites l'amour le izy.TY NJAY NY ANJY =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2024 - page load 0.157