Raha tsy ATra no mitantana ny fiainantsika dia Iza ?
61. ikaretsaka
(
02/12/2008 14:35)
Ka @ mahasamihafa antsika nge de ny niainan I coopsal sy ny nstaon I jesosy an'i coopsal de tsy hitovy @ nataony tamiko sy rabila mihitsy. E
Io le nolazqaiko hoe olombekona isika fa tsy sanatria segment ana 4L ka hoe nety tamin@,ny anao de hety @ 4L an'ny hafa
Io le nolazqaiko hoe olombekona isika fa tsy sanatria segment ana 4L ka hoe nety tamin@,ny anao de hety @ 4L an'ny hafa
62. rabilabila
(
02/12/2008 16:00)
C\'est vrai qu\'on dit combien je suis prétentieux. Seulement, ce que je raconte c\'est ce que j\'ai vécu! Je n\'interprète rien du tout, je crois ce qu\'IL dit c\'est tout. Si je dit qu\'une nuit, dans un désespoir IL m\'a parlé, celà montre justement que je n\'étais pas capable de trouver la réponse à mes questions! J\'ai besoin de Lui pour tout me dire.
Si vous avez besoin de bequilles pour vivre ,c\'est votre problème.Moi je ne vis pas en usufruit ni par procuration.
Ici, je suis certain qu\'IL connait toute votre vie, toutes vos pensées et tout vous, et il n\'y a personne pour Lui apprendre sur chacun.
Si vous en êtes certain , là aussi c\'est votre problème mais pour moi cela ne change en rien ma vision des choses.
Mais peut-être veut-IL vous adresser à vous, en m\'utilisant,
S\'il vous plait !! Arrêtez d\'être prétentieux !!
Peut-être bien qu\'IL veut vous montrer beaucup d\'autres couleurs que ce que vous avez déjà vus et dans lesquelles vous vous résignez à une finalité : la mort physique.
Mais qui vous dit que je suis résignée , je vous ai dit et je vous re-re-repète:
J\'essaie de faire en sorte que l\'espace-temps de mon existence soit LE PARADIS , est-ce le propos de quelqu\'un qui renonce , ou qui se résigne?
La résignation , pour moi , c\'est d\'accepter ipso facto que vous êtes né pêcheur par la faute d\'Eve et tout le tralala...,et d\'accepter ad vitam eternam cette culpabilté et qui vous oblige tout au long de votre vie de pratiquer la génuflexion et autres rituels de soumission .............eh bien!! sans moi.
Peut-être qu\'IL veut vous montrer que les colères, les tristesses, les hontes, les remords, comme ce qui vous arrivent par moments malgré tous vos efforts ne s\'éteignent pas avec votre corps.
Ce que vous appeliez comme \"des choses redoutables \" de cette vie :Je les affronte , je les combats avec mes propres armes mais pas par procuration d\'Allah , de Jehovah , de Jesus ou de Vishnou et autres figures relevant de la mythologie .
Oh!! pour les colères ? Je fais un petit tour dehors ,je me pose des questions , j\'essaie de comprendre ,.............et ça passe.
Oh!! pour les tristesses? Un petit coup de teléphone à ma mère , quelques larmes qui coulent , beaucoup de musiques ....et ça passe.
Oh!! les remords ? Je demande pardon à moi-même et à ceux que j\'ai blessé......et ça passe.
Oh!! les hontes? Si j\'ai fait des choses qui me valent la honte , j\'assume les conséquences .Et si je suis consciente de ce que j\'ai fait de mal alors rassurez-vous ,je ne le referais plus ...............
Et que s\'il y a des choses que je ne comprends pas , je demande de l\'aide à mes semblables.
Pourquoi voulez-vous que je m\'encombre de ces \"culpabilités\", alors que par ces expériences je pourrais améliorer les choses.
Si ce que vous appellez intelligence est en réalité votre âme ... et qu\'un jour, elle quittera votre corps. En quel état voudriez-vous qu\'elle soit éternellement? OU dirais-je, dans l\'infini?
Non Monsieur!! Ce que j\'appelle \"intelligence\" c\'est la \"raison\" ,que cette \"raison\" dépend de la vitalité de mes neurones ,que mes neurones sont indissociable de mon cerveau , que mon cerveau a besoin d\'être nourri......
A partir du moment où mon corps meurt , mon cerveau qui en fait partie meurt aussi .Et que vous soyez à Madagsikara , ou dans d\'autres pays ,c\'est le lot de tout être humain.
Peut-être que finalement, vous ne donnez pas à votre intelligence sa valeur réelle en limitant vos visions de ce qui est réellement?
Oui la vie est réelle , l\'amour est réel , les deboires sont réels , les joies sont réelles ..........................................et j\'essaie de vivre tout cela en bonne intelligence .
Alors si vous croyez minimiser la valeur réelle de mon intelligence parceque je suis AT , je vous répond ceci que j\'ai emprunté à un philosophe:\"La religion est une réaction défensive de la nature contre la représentation, par l\'intelligence, de l\'inévitabilité de la mort.\"
63. coopsal
(
02/12/2008 16:04)
Ikaretsaka:
Ka @ mahasamihafa antsika nge de ny niainan I coopsal sy ny nstaon I jesosy an'i coopsal de tsy hitovy @ nataony tamiko sy rabila mihitsy. E
==> Na dia ny tanana anakiroa (an'ny olona iray ihany) aza tsy mitovy ny zavatra ataony. TOy izany koa, tsy mitovy tanteraka ny hitan'ny maso anakiroa. Mainka moa, ny maso sy ny tongotra dia samy hafa na ny endriny na ny lokony na ny asany. fa iray no iraisan'ireo : loha iray no mibaiko azy rehetra ary mandrindra ny asa.
Fa izao, je suis certain que ce qu'IL a fait pour moi (et pour beaucoup d'autres) : à commencer par la révélation de Jesus Christ le Sauveur, IL veut et IL le fait pour tous sans exception. Peut être de manières différentes car nous sommes différents. Mais comme DIEU nous a créés libres de choisir, tout dépend de notre choix d'accepter la vérité (qui est Lui-même) ou non.
Si nous sommes libre de choisir, nous serons responsable de nos mauvais choix.
Mais j'aimerais redire ceci : il n'y a pas 36 choix! Il n'y en a que 2 : DIEU ou non.
Tout le reste dépend du choix parmi ces deux.
64. ikaretsaka
(
02/12/2008 16:12)
de misy teny izay hoe aoka tsy ho fantatry ny tananao havia ny nataon'ny tananao havanana...
65. niryna
(
02/12/2008 18:27)
rabilabila:
Ma vie c'est "ICI ET MAINTENANT"
Je Jouis de ce que la nature m'offre.
Je jouis des minutes et des secondes de mon existence.
Cette dimension de mon existence a peut-être quelquechose de tragique pour vous ,mais je profite ,car ma vie ,elle est ici ,pas ailleurs ;elle est maintenant ,pas dans vos hypothétiques paradis ni dans votre stupide enfer .
dia ahoana izany ? ma vie c'est " ICI ET MAINTENANT" dia iverina amin'io indray aho izany, Inona no natako tamin'ity tany fandalovana .
J'essaie de faire en sorte que l'espace-temps de mon existence soit LE PARADIS .Car s'il y a une chose qui soit certaine :c'est la MORT.
dia ahoana no ahatongavanao amin'izany paradisa ?
66. rabilabila
(
02/12/2008 19:32)
:roll: :roll: :roll: Tsy hitako intsony izay lazaina rehefa tsy mahay mamaky nareo ka!! mba kôzy e!!pffff!!!! :x
67. ikaretsaka
(
03/12/2008 03:22)
Aza omena tsiny fa zatra mitsimpona re izy a! Hira manaraka ataontsika....ao ambadik I sahondra an raozin ny PARADISA ah ah ah
68. niryna
(
03/12/2008 16:48)
ikaretsaka:
Aza omena tsiny fa zatra mitsimpona re izy a! Hira manaraka ataontsika....ao ambadik I sahondra an raozin ny PARADISA ah ah ah
dia avereno ny fanontaniana hoe aiza no misy ahy aorian'ity fahafatesana ity ? miandry ho faty ve vao ahafantatra hoe aiza no alehako ? tsia tompoko ,izao dia efa mahafantatra hoe manana mpamonjy ve aho dia i kristy sa tsy mino an'izany dia iza no amonjy ahy (tsy misy ) oops
69. rabilabila
(
03/12/2008 18:19)
Cette dimension de mon existence a peut-être quelquechose de tragique pour vous ,mais je profite ,car ma vie ,elle est ici ,pas ailleurs ;elle est maintenant ,pas dans vos hypothétiques paradis ni dans votre stupide enfer .J'essaie de faire en sorte que l'espace-temps de mon existence soit LE PARADIS .Car s'il y a une chose qui soit certaine :c'est la MORT.
Car je sais qu'à la fin de ma vie , on m'enterrera , je pourrirai pour nourrir les vers de terre ou pour faire pousser le manguier ,et qu'il n'y aura pas d'autres episodes.
Mazava amin'izay ve ô!! Dia aza tadiavina fa tsy misy any anain'ny bokinareo io akory :oops:
Car je sais qu'à la fin de ma vie , on m'enterrera , je pourrirai pour nourrir les vers de terre ou pour faire pousser le manguier ,et qu'il n'y aura pas d'autres episodes.
Mazava amin'izay ve ô!! Dia aza tadiavina fa tsy misy any anain'ny bokinareo io akory :oops:
70. ikaretsaka
(
03/12/2008 20:41)
sotr'eeee
niryna>aiza no hisy ahy aorian'ity fiainana ity? honettement tsy haiko... za mino ny afterlife fa kosa tsy ho seho ho mpitsara ambonin'ny mpitsara ka tsafaka hamaritra sahady hoe manakory sy manakory ny any.. na ianao aza tsy mahay ny hisy ahy sy ianao ko ary niryna fa aza mihambo eo!
ny fantatra aloha de hoe rehefa vita ity dia misy teboka=maty
niryna>aiza no hisy ahy aorian'ity fiainana ity? honettement tsy haiko... za mino ny afterlife fa kosa tsy ho seho ho mpitsara ambonin'ny mpitsara ka tsafaka hamaritra sahady hoe manakory sy manakory ny any.. na ianao aza tsy mahay ny hisy ahy sy ianao ko ary niryna fa aza mihambo eo!
ny fantatra aloha de hoe rehefa vita ity dia misy teboka=maty
73. fijo
(
04/12/2008 20:35)
izay anie no hilazana hoe"ataovy tsara ny eto,fa ny avy eo,ho ita eo ihany refa maty.
74. fahamarinana
(
05/12/2008 06:30)
:arrow: marina ny voalazanareo hoe ataovy tsara ny eto ...
niryna : tsy misy ifampitsarana akia izany fa ny any rabila mazava ary efa naveriny ombieny...samy manana ny Finoany dia aoka hijanona hatreo satria tsy tokony atao an-tery ny atao.
rabila : ny vatanay koa anie alevina dia hody vovoka ihany e...itovizantsika io ...
:wink:
ikaretsaka : iraisako hvtr hoe mino ny after life fa mbola tsy haihay izay hipotra fa miezaka manaraka ny Teniny dia Miasa arak'izay koa rahateo fa tsy vitan'ny vava fontsiny ihany..(l)
niryna : tsy misy ifampitsarana akia izany fa ny any rabila mazava ary efa naveriny ombieny...samy manana ny Finoany dia aoka hijanona hatreo satria tsy tokony atao an-tery ny atao.
rabila : ny vatanay koa anie alevina dia hody vovoka ihany e...itovizantsika io ...
:wink:
ikaretsaka : iraisako hvtr hoe mino ny after life fa mbola tsy haihay izay hipotra fa miezaka manaraka ny Teniny dia Miasa arak'izay koa rahateo fa tsy vitan'ny vava fontsiny ihany..(l)
75. diamondra27
(
05/12/2008 15:45)
ny paradisa dia miatomboka ety an-tany , nareo nga mbola tsy tany amin'ny paradisa mahafinaritra be le izy a, feno fiadanam-po tsy misy tebiteby
hoy i Jesosy je vous donne la paix , je vous laisse la paix ce n'est pas comme le monde donne
andramo ange e, dia tazomy aza avotsotra intsony rehefa hitanao ilay izy
hoy i Jesosy je vous donne la paix , je vous laisse la paix ce n'est pas comme le monde donne
76. niryna
(
06/12/2008 04:46)
diamondra27:
ny paradisa dia miatomboka ety an-tany , nareo nga mbola tsy tany amin'ny paradisa mahafinaritra be le izy a
aiza ilay paradisa ?
feno fiadanam-po tsy misy tebitebyizay manana an'i Jesosy
miampy hoe izay mitady dia ahita ,izay mandona dia vohana.. ary ny teniny koa no manambara fa tsy andao antsika izy na amela antsika irery ...any aminy tokoa no misy ny fiadanam-po
efa nanandrana tokoa aho dia izao mizara ny fahasoavana nomeny ahy izao
:D :D
78. fahamarinana
(
06/12/2008 05:43)
diams:
:arrow:dia mamy sa masira sa matsaboka hono akia ? toa miankina amin'ilay manandrana ny mety ho fahitany azy na ahoana na ahoana... :wink: (l)
79. niryna
(
13/12/2008 01:13)
diams:
fahamarinana:eny tokoa e ,ahoana ny tsirony ry diamondra ?
:arrow:dia mamy sa masira sa matsaboka hono akia ? toa miankina amin'ilay manandrana ny mety ho fahitany azy na ahoana na ahoana... :wink: (l)
:D
80. felanawil
(
14/12/2008 17:11)
[quote=niryna]
Raha ohatra tokoa ka tsy Atra no mitantana ny diantsika,ny fiainantsika ,ny firenena rehetra dia iza ?
Raha ohatra ka tsy misy olona hafa akoatran'Atra mitantana ny fiainantsika dia milaza ve izany fa tongatonga ho azy daholo izao rehetra izao na hoe manambitana ilay olona ?
ny fahatongavana tety aloha dia asa fa samy manana ny eviny daholo
Fa ilay mitantana kos angamba dia samy mahita daholo fa ra vola manandanja ihany
Nony tsy fisian'ny vola ny @ antony samy hafa rehetra dia ao ny matin'ny anoanana, ao tsy afaka mitsabo tena, tsy afaka mba mandefa ny zanany ianatra, sns...
rehefa eo nefa ny vola dia mba vitavita ihany ny mba miaina @ aradalana
Tsy hiresaka ny fiaketran'ny crise financière akory aho satria otrany hoe andry zalahy ao ambony ao ihany izany, ry zalahy mitantana ny vola dia mitantana izao tontolo izao izany
Raha ohatra tokoa ka tsy Atra no mitantana ny diantsika,ny fiainantsika ,ny firenena rehetra dia iza ?
Raha ohatra ka tsy misy olona hafa akoatran'Atra mitantana ny fiainantsika dia milaza ve izany fa tongatonga ho azy daholo izao rehetra izao na hoe manambitana ilay olona ?
ny fahatongavana tety aloha dia asa fa samy manana ny eviny daholo
Fa ilay mitantana kos angamba dia samy mahita daholo fa ra vola manandanja ihany
Nony tsy fisian'ny vola ny @ antony samy hafa rehetra dia ao ny matin'ny anoanana, ao tsy afaka mitsabo tena, tsy afaka mba mandefa ny zanany ianatra, sns...
rehefa eo nefa ny vola dia mba vitavita ihany ny mba miaina @ aradalana
Tsy hiresaka ny fiaketran'ny crise financière akory aho satria otrany hoe andry zalahy ao ambony ao ihany izany, ry zalahy mitantana ny vola dia mitantana izao tontolo izao izany