Mba fantatrareo marina ve hoe iza ilay A/tra resahanareo??

41. Fody ( 05/05/2008 08:53)
Mais là, tu viens d'écrire qu'on ne peut définir Dieu car c'est un être infini!!!!
Tu viens de le définir en disant que c'est un être. Et l'ambivalence vient du mot infini avant le mot être

Raha olona tena manana esprit critique ianao, fa tsy esprit de critique dia tsy ho io ny zavatra nolazainao.
Ny "Infini" no mamaritra ny "Etre" eto, anavahana azy amin'ny "etre fini". Ary ny filazana kosa fa "etre" izy dia anavahana azy amin'ny "zavatra", toy ny andriamanitra inoan'ireo mpanompo sampy (volana, masoandro, sary vongana, sns...).

Ny filazana fa "Etre" izy dia mandà avy hatrany ny hevitra nolazainao hoe: "representation" izy. Satria izy tena "Misy", ary azo ifandraisana, fa tsy zava-noforon'ny saina akory.

Ny filazana fa "Misy izy" dia tsy hoe: affirmation gratuite akory.
Ny misy no azo ifandraisana, ary amin'ny alalan'ny fifandraisana aminy no hahalalana azy. Experience amin'ny fiarahana @ amin'Andriamanitra, no hahafahana milaza fa toy izao izy. Donc ny tsikera nataonao rehetra dia tsy misy mitombona hatreto.

Misaotra!
42. rijadolly ( 05/05/2008 11:37)
badboy:>>>> Ny tian'sé zany dia hotataraina eto daholo ny zavabitaNY sy fanaoNY rehetra na dia bitika indrindra aza? :roll:
Marina fatsy ampy io zavabitany izay nolazaiko anao nolazainao hoe sombitsombiny io fa kosa afaka ahafantarako AZY satria tsy misy naha vita io sombiny io.Fa ra misy kosa dia izy indray no tompoiko ataoko ho andriamanitro.
43. rakaroka ( 05/05/2008 15:57)
Tsapako mitombina ny remise en question apetrak'i badboy eto raha tarafina eo amin'ireo karazam-pinoana izay samy mitompo teny fantatra ho mahafantatra izay inoany et à l'égard d'une tierce perso anefa te ahalala na Atra iray ihany na samy hafa mihitsy no arahina. Ary mahafinaritra kokoa ny isehoan'ny hoe miantefa amin'ny olona iray hafa ny fahafantarana an'Atra vaikan'ny finoana ao anaty fa tsy nokobonina tao fotsiny.
Ny mahasarotra ny resaka dia "maaaaaro loatra no miezinezina ho manam-pinoana an'Atra, anefa na i Jesoa en perso aza nametraka im-betsaka ny tsy fahampian'ny finoana nisy. Tahaka ny hoe "raha manana finoana na tahaka ny voantsinapy aza ianareo dia "Hahafindra tendrombohitra" asa na ny fahafantampantarana an'Atra, dia mamehy fa mino ny olona iray :roll: :roll: :roll:
Misy ny "mino" sy ny minomino sy ny mino fotsiny ihany, izay tsy hita izay handraisana izany raha tsy avongan'ny asa vita.
44. ikaretsaka ( 05/05/2008 16:10)
io indray le "raha" sy "au futur" :-D :-D
fa marina kamboko iznay fa avongan'ny asa vita le "raha" e :-D :-D :-D
45. pissoa ( 05/05/2008 16:25)
Aza indray moa ilay rakibolana Frantsay-Malagasy iny teo :oops: :oops: :oops:
46. ikaretsaka ( 05/05/2008 16:29)
pissoa koa tsssss.
miteny latinina ny olona tsy kopy enao
miteny farantsay , miteny grika , miteny angalisy... izao ny gasy miteny gasy dia mbola vera ihany!
47. rakaroka ( 05/05/2008 16:30)
Oui, "raha mino an'Atra ny olona iray ny ataony fotsiny dia efa hiamboloan'ny mpitazana an'Atra inoany. Io tsy mila mitatatata hoe
"zaho ry 'reto no tena mpino sy mahafantatra an'Atra ary siora aho fa ilay ahy no tena marina! Anefa rehefa jerena ilay fomba amam-panao sy ny toe-piainan'ilay olona: toa kivy ianao hoe "izany no olona mitompo teny fantatra ho mahalala an'Atra.
Angamba ny fahalalana an'Atra fotsiny dia efa mi"conditionne" ny esprit tsy hanaonao foana, mainka moa ny "finoana Azy :roll: :?: :roll: 8O
Ary izany ohatra no nahatonga ity mpihira namorona fa ny Andriamanitra inoany dia Andriamanitra fitiavana, tsy manavaka sns satria tsapany fa tsy hita amin'ny sasany midradradradra an'Atra akory izany!
48. pissoa ( 05/05/2008 16:45)
ikaretsaka:

pissoa koa tsssss.
miteny latinina ny olona tsy kopy enao
miteny farantsay , miteny grika , miteny angalisy... izao ny gasy miteny gasy dia mbola vera ihany!

Iza no niteny an'i Ika fa "vera" aho amin'ilay teny gasy ! Frantsay-Malagasy ny dico notadiaviko fa tsy Malagasy-Frantsay akory. Sao dia Ika vera ? :-D :-D :-D

Za mikopy latina sy grika kely de kely ka, dia mikopy frantsay kely koa, dia miteny anglisy tsaratsara, miteny afrikaans ratsiratsy, miteny espaniola tsaratsara, miteny alemana tsaratsara sns. Fa ny hevitra teny vahiny ranoray dia tsy manaraka fitsipika na teny inona na teny inona.

Fa na izany na tsy izany. O ry Badboy a, mbola tsy afa-po amin'ny valin-teny foana ianao ka mba farito hoa ilay hoe mamaritra sy voafaritra sy mahafaritra sns fa aza resahina fotsiny. :-D :-D :-D
49. ikaretsaka ( 05/05/2008 16:52)
oooh ok........ soupiere aho t@ iny :oops:
50. xxx ( 05/05/2008 20:03)

C\'est intéressant de voir cette facon de croire et de ne pas voir. C\'est vrai, on va me dire que c\'est la foi et tant mieux. Quelqu\'un qui n\'a pas de foi est une personne qui est capable de tout, du pire comme du bien.

Heureusement, que cette affirmation purement gratuite vient de toi.

Mais là, tu viens d\'écrire qu\'on ne peut définir Dieu car c\'est un être infini!!!!
Tu viens de le définir en disant que c\'est un être. Et l\'ambivalence vient du mot infini avant le mot être. En effet, un être infini c la représentation de tout le monde et de personne donc si on maintient ta définition, dont tu pointes du doigt le fait de définir d\'être déjà à côté de la plaque, Dieu est un être qui represente à la fois tout le monde et personne. On croit à celui qui représente tout le monde alors ou à celui qui ne représente personne

Là encore, t\'es tjr à côté mon ami
Le mot être est un concept philosophique. J\'ai essayé d\'aborder le sujet philosophiquement, mais vu que tu n\'en est pas capable, on peut rabaisser le niveau. Alors si tu as du pbl linguistique, on peut changer le mot \" être \" par : \" personne\". Et ne fais pas semblant d\'oublier aussi l\'autre mot que j\'ai utilisé, Transcendant. Je sais pas ci ça te dis qlq choses.

Et à la fin, pourquoi, tu te glisses dans des conclusions hâtives et erronées. Par exemples : si j\'ai dit rasoa est une petite fille. Tu penses, c\'est déjà une définition. Est-ce toute la personne de Rasoa est réduite dans ce simple qualificatif ?

En effet, un être infini c la représentation de tout le monde et de personne

Où as-tu trouvé cette définition aussi bancale.
En fait, tu construis des arguments flous et tu me les projettes.

Soyez logique et claire. Et ne parles pas des choses que tu ne maitrises pas encore très bien.

51. badboy ( 05/05/2008 21:25)
xxx:
Là encore, t'es tjr à côté mon ami
Le mot être est un concept philosophique. J'ai essayé d'aborder le sujet philosophiquement, mais vu que tu n'en est pas capable, on peut rabaisser le niveau.

Oh!! comme t dur mon ami!! Mais c pas grave. Je vais essayer de t'expliquer ce que t'as pas compris.

Tu disais que tu te positionnais sur la définition philosophique (la recherche de la vérité)! Pas mal mais l'as-tu trouvé cette vérité qui est la vraie définition???
Ta réponse se limite à l'éternité or c'est quoi l'éternité?? L'espace est éternel (infini), l'esprit est êternel (infini), l'âme est éternel (immortel donc infini)....et j'en passe. Donc en partant de la définition du Dieu eternel est ce que tu ne le cantonne pas à toutes ces choses éternelles que je viens d'énoncer???? Si c'est le cas, ne peut on pas dire alors que Dieu n'est pas unique et que les Hindou ne sont pas si fou que ca d'adorer d'autres Dieux que ceux des chretiens??? Dès lors, connais-tu vraiment le Dieu que tu parles??

Rakaroka a déja proposé à peu de chose près cette position que je viens d'avoir.

PS: je peux me tromper mais à ma petite connaissance "être" (éthymologie) : "un état, une situation, une apparence" ou tout simplement "existence, vie". ;-)
52. ikaretsaka ( 05/05/2008 22:03)
nenareo mitsam koa ny 1 cote gauche de ny 1 cote droite dia samy a cote fa tsy droit au but mihitsy...
ny etre lazaina eto ange de le mi existe e..
fa tsy hoe definir "etre"
53. xxx ( 05/05/2008 22:58)
Tu disais que tu te positionnais sur la définition philosophique (la recherche de la vérité)! Pas mal mais l\'as-tu trouvé cette vérité qui est la vraie définition???
Ta réponse se limite à l\'éternité or c\'est quoi l\'éternité?? L\'espace est éternel (infini), l\'esprit est êternel (infini), l\'âme est éternel (immortel donc infini)....et j\'en passe. Donc en partant de la définition du Dieu eternel est ce que tu ne le cantonne pas à toutes ces choses éternelles que je viens d\'énoncer???? Si c\'est le cas, ne peut on pas dire alors que Dieu n\'est pas unique et que les Hindou ne sont pas si fou que ca d\'adorer d\'autres Dieux que ceux des chretiens??? Dès lors, connais-tu vraiment le Dieu que tu parles??

Rakaroka a déja proposé à peu de chose près cette position que je viens d\'avoir.

PS: je peux me tromper mais à ma petite connaissance \"être\" (éthymologie) : \"un état, une situation, une apparence\" ou tout simplement \"existence, vie\".

Qui t\'as dit que l\'âme est éternel ? Qui t\'as dit t\'as dit que l\'espace est éternel ? Et tu peux préciser quel esprit est éternel ?
En fait, tu ne sais mm pas distinguer l\'immortel et l\'éternel.

Et je te répète encore, sur la question de Dieu, on ne peut jamais parler de définition. Dieu n\'est pas un objet d\'étude, ni un phénomène à étudier. Autrement, ce n\'est plus Dieu.
En plus, c\'\'est Lui que t\'as créé, m\'a créé, nous a créé. Alors ce n\'est pas à nous de donner un nom à Dieu, mais c\'est Lui qui nous nomme. Donc, chasse dans ta tête cette obsession de définition.

Mais cela ne veut pas dire qu\'on ne peut pas le connaitre(sache bien distinguer connaitre et définir). Je le connais parce qu\'Il se révèle en moi. Seule avec les expériences de foi qu\'on peut le connaitre en tant que Personne. Mais cela ne veut pas dire que je le connais parfaitement, car il est insondable et de plus, ma foi n\'est pas parfaite.

54. badboy ( 06/05/2008 11:48)
xxx:
Qui t'as dit que l'âme est éternel ? Qui t'as dit t'as dit que l'espace est éternel ? Et tu peux préciser quel esprit est éternel ?
En fait, tu ne sais mm pas distinguer l'immortel et l'éternel.

Mampihomehy be ianao! Tsy izaho no tompon'ny teny frantsay ka aleo ny boky mitahiry ny voambolana frantsay no avelako hamaly anao satria izaho efa lazainao hoe tsy mahay!

Eternel : Qui n'a pas de fin
Immortel : Qui n'est pas sujet à la mort.
Raha alaina avy @ ireo ilay fifandraisany dia tsotra be :
izay tsy maty tsisy fiafarana,
izay tsisy fiafarana mandrakizay,
izay tsy maty zany mandrakizay. CQFD

Dia avy aminio no ahafahan'ity fanotaniana ty miverina : Donc en partant de la définition du Dieu eternel est ce que tu ne le cantonne pas à toutes ces choses éternelles que je viens d'énoncer???? Si c'est le cas, ne peut on pas dire alors que Dieu n'est pas unique et que les Hindou ne sont pas si fou que ca d'adorer d'autres Dieux que ceux des chretiens??? Dès lors, connais-tu vraiment le Dieu que tu parles??

xxx:
Je le connais parce qu'Il se révèle en moi
Manamafy an'ilay fomba ilazana izany fa ny Dieu lazainao zany raisinao anao manokana fa tsy iraisanao @ be sy ny maro. Hilaza amiko enao eto hoe "tsia ", de eritrereto hoe enao ve tsy natetika niteny hatr@ zay hoe "andriamanitro ô" na "mon Dieu" rehefa mivavaka ianao na tafitohina na taitra tampoka...

Tsy mbola nisy nivavaka ka niantso hoe "A/tray ô"! Midika zavatra be dia be io! Ary io indrindra no mahatonga ilay hevitra voalohany hoe "tena fantatrao ve ilay A/tra resahanao"????

55. ikaretsaka ( 06/05/2008 15:28)
ka ny fanontaniana anie ry zareo iznay de heo afaka ho eternel ve ny immortel! fa tsy laozana manao etalage eo.

Raha manao ianao hoe Andriamanitra o .. na Jesosy o.. dia arakarak'ilay situation no mampety sy tsy mampety azy... ary ianao sy ny conscience-nao no mahita an'io..
raha ironique sy sarcasme kosa ngamba dia tsy mety.. fa ianao ihany no mahatsapa hoe par ironie ve le izy sa tsia...

fa raha hoe vokatry ny taitra na sendra tafintohina saika nianjera no tafateny... dia hafa kosa izay...

amiko izay an

Le relation amin'i Dieu koa dia ianao sy Izy... manokana io amiko
fa parler de Dieu: io no iraisanao amin'ny besinimaro!

Tandremo sao afangaro indray: ny resaka amin'Atra sy ny resaka momba an'Andriamanitra
56. majesty ( 06/05/2008 16:41)
Mitovy hevitra @ ra fijo aho amin'ilay hoe avelao ny zaza aloha handeha hanovo fahalalana dia avy eo anjarany ny manao fampitahana hoe aiza no izorana sns rehefa matotra izy kanefa ilaina ihany ny manome tari-dalana azy.

Voalazan'i badboy:
Tena mba fantatrareo marina ve hoe iza ilay A/tra resahanao?? Dia tena mino ve ianao fa ny toriteny ataonao eto dia tena mifanaraka @ hetahetan'ilay A/tra resahanao??? Tsy adinonao ve ilay hoe "AZA MANONONONONA FOANA NY ANARAKO"?????

57. pissoa ( 06/05/2008 17:34)
badboy:
Manamafy an'ilay fomba ilazana izany fa ny Dieu lazainao zany raisinao anao manokana fa tsy iraisanao @ be sy ny maro. Hilaza amiko enao eto hoe "tsia ", de eritrereto hoe enao ve tsy natetika niteny hatr@ zay hoe "andriamanitro ô" na "mon Dieu" rehefa mivavaka ianao na tafitohina na taitra tampoka...

Ary sao tsy novakianao akory ilay ohatra nomen'i Fody ?!
Ny fifandraisana amin'Andriamanitra dia tena fifandraisana manokana tokoa, fa tsy exclusive. Izany hoe tsy manakana Azy tsy hifandray amin'ny olona hafa. Ary ny maha-Andriamanitro an'i Andriamanitra dia tsy misakana azy tsy ho Andriamanitr'i xxx mihitsy, na an'i Ikaretsaka sns.

Badboy:
Tsy mbola nisy nivavaka ka niantso hoe "A/tray ô"! Midika zavatra be dia be io! Ary io indrindra no mahatonga ilay hevitra voalohany hoe "tena fantatrao ve ilay A/tra resahanao"????

I Badboy no tsy nahafantatra hoe tsy nisy nivavaka manao hoe Andriamanitray fa misy dia misy tokoa ka. Ohatra iray fotsiny ito :
ny katolika:

Henoy, ry Andriamanitray, ny fitalahoanay Aminao :
Omeo Pretra masina sy maro izahay,
hitory ny Evanjelinao,
sy hizara ny fahasoavanao.

http://katolika.org/index.php?option=com_content&task=view&id=243&Itemid=37

Fa hatramizao aloha i Badboy tsy mety manome ilay famaritana tadiaviko e. Tsy tena hoe ilaiko be akory ilay famaritana fa mampihomehy ahy fotsiny hoe ny resakao eto dia hoe miresaka nefa tsy mamaritra an'Andriamanitra ny olona eto amin'ny forum ... nefa dia izay mihitsy no ataonao eto. :-D :-D :-D :-D :-D
58. rebeccaF ( 06/05/2008 18:30)

Mahafinaritra be le resaka fa mba idirako kely na dia tsy tiako loatra aza ny miresaka finoana.

Hoy badboy:
Eternel : Qui n'a pas de fin
Immortel : Qui n'est pas sujet à la mort.

Tsy ampy ilay famaritana nomenao satria ny "eternel" dia tsy hoe tsy manam-piafarana fotsiny fa tsy manam-piandohana koa (philosophiquement io, ary na amin'ny Theologie koa aza)
Ny "âme" dia immortel, fa tsy eternel satria manm-piandohana sy manam-pihafarana (na ny finoan'ny malagasy aza dia manaiky an'izany).

Andriamanitra irery ihany kosa no eternel. Satria izy no fihandohan'ny zavatra rehetra ary ifaran'ny rehetra koa. Tsy manam-pihandohana izy, ary tsy manam-pihafarana.
59. rakaroka ( 06/05/2008 18:40)
Fa raha TENA FOTORANA NY SORANY MASINA dia hoe "Andeha isika hamorona olona tahaka ny endritsika" . Donk n'inn n'inn hevitra na efitra na elanelana hanasarahana ny olona amin'Atra : ara-pahariana : c'est par sa conception m^m,izany hoe ilay hevitr'Atra de base no toherintsika!
60. xxx ( 06/05/2008 18:47)
Cher ami, tu as tendance à forcer tjs tes raisonnement. Lis bien ce que rebbeccaF a expliqué à propos de l'Eternel et immortel.

Et encore une fois, tu t'enfonces tjs dans ton obsession de définition de Dieu.
Mm si tu dépenses toutes les années de ta vie tu n'arriveras jamais à le définir. Lis l'histoire de St Augustin.

A propos de " mon Dieu ". Si je dis un tel est mon père, est cela veut dire qu'il n'est pas le père de mon frère, de ma soeur, de ma petite soeur, etc.
Et devant Dieu le Père, nous ne sommes pas tous ses enfants ?

© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2025 - page load 0.0693