Coup d'etat!

1. kitjo ( 18/11/2006 06:31)
tampin-dalan-kaleha ry mpanohitra isany ka tsy sahy hiatrika ny fitsaram-bahoaka...mitetika hanao coup d'etat!

vendrana ngah ny vahoaka ka hanaiky anzany?

ko ra tsy any Thailande izy ty!
novalian'i akama2006 ny 20/11/2006 18:53
2. kitjo ( 18/11/2006 06:34)
La mise en place d’un Directoire militaire

La tension politique monte de plusieurs crans. Un groupe d'officiers supérieurs et officiers généraux, sous l'égide du Gal Andrianafidisoa a annoncé, hier la mise en place très prochainement d'un Directoire militaire pour sauver le pays et qui sera suivi d'un gouvernement de transition. Du côté du gouvernement, c'est le silence total.



La situation politique a connu une autre tournure depuis hier. Vers 11 heures 30 minutes, le général Andrianafidisoa en tenue militaire, suivi de quelques officiers supérieurs a fait son entrée au ministère de la Défense sis à Ampahibe. Les discussions ont duré presque une trentaine de minutes.

En fait, ce groupe d’officiers a voulu informer le locataire des lieux sur leur décision de mettre en place un Directoire militaire afin d’éviter des troubles et la guerre civile qui menace le pays. Après leur coup au ministère de la Défense, ces militaires ont brièvement rencontré quelques journalistes au Cercle Mess de Betongolo.

Depuis, les choses se sont précipitées, les militaires ont pris la direction d’Ivato. Ils se sont introduits au camp de la Base Aéro-Navale d’Ivato (BANI) sans rencontrer aucune résistance ni une opposition quelconque. Vers 17 heures, le général Fidy, en présence de ses compagnons de lutte a tenu une deuxième conférence de presse.

Devant près d’une dizaine de journalistes, cet enfant terrible du mouvement 2002 a fait une déclaration tonitruante à propos d’une prise de responsabilité des militaires face à l’entêtement des autorités malgaches. Le forcing du gouvernement d’organiser l’élection présidentielle en date du 3 décembre constitue un danger pour le pays, a averti le général Fidy.

Raison pour laquelle, les militaires ont décidé de prendre leur responsabilité, selon les propres termes du conférencier. Un Directoire militaire regroupant les divers corps de l’armée et de la gendarmerie ainsi que de la police nationale sera mis en place très bientôt. Ce Directoire sera remplacé par un gouvernement de transition afin d’organiser la réconciliation nationale. L’actuelle Assemblée sera dissoute et une Assemblée constituante sera instituée pour la révision de la Constitution.


Acquis à la cause
Désormais, les militaires mutins se sont retranchés à la base aéro-navale d’Ivato. C’est leur Quartier Général (Q.G) nous a informé le numéro un de ce mouvement. « Je suis un officier de marine et nous sommes chez nous », a-t-il signalé. En tout cas, il a avancé que les trois camps, à savoir la BANI, la BATAC (Base Aéro-Tactique) et le Régiment des Forces d’Interventions (RFI) sont acquis à la cause. Toutefois, le général Fidy a lancé un appel à tous les militaires, gendarmes et policiers ainsi qu’aux simples citoyens d’accorder le violon pour sauver le pays du danger.


Apparemment, l’entrée du général Fidy et son équipe dans la caserne n’a pas provoqué un mouvement de panique. Le calme règne dans le camp. On dirait que tous les militaires sont déjà au courant de l’arrivée de ces officiers supérieurs. On n’a pas constaté aucun mouvement de troupes ni des gestes suspects de la part des occupants du lieu.

Eviter l’affrontement
Interrogé sur les suites de l’opération, le général de division Fidy a tenu à signaler qu’il ne s’agit pas d’un coup d’Etat, mais d’une prise de responsabilité face aux problèmes du pays. « Nous évitons l’affrontement et l’effusion du sang », devait-il indiquer.

Toutefois, si quelqu’un a l’intention d’utiliser des armes, nous sommes prêts, a averti ce général. L’opération n’aura pas de casse, selon notre planning, a-t-il continué, mais si la situation l’exige, nous sommes obligés de recourir aux armes.

Mais force est de constater que la situation semble délicate. Les hauts responsables de l’armée ainsi que les autorités locales ont tenu une réunion d’urgence hier afin d’analyser la situation et de prendre les mesures qui s’imposent. On s’achemine vers un affrontement militaro-militaire. Visiblement, l’heure est grave et nécessite un arbitrage afin d’éviter le bain de sang.


================================
Général Razakarimanana • « Je suis le premier étonné »
Nous avons contacté le candidat Général Ferdinand Razakarimanana, avant même que l’autre Général Randrianafidisoa, ait lu sa déclaration de prise du pouvoir. Pour lui, l’histoire des tracts et des rumeurs faisant état de sa (éventuelle) participation dans un coup d’Etat est une pire lubie. « Je ne suis au courant de rien. Je n’étais ni à Ampahibe, ni à Ivato.

De plus, prendre un pouvoir, c’est quelque chose qui relève d’une situation grave dans la nation. Et quand bien même j’ai eu vent de l’affaire, je n’aurai pas pour autant attaché une certaine importance ».


Nalaina t@ gazety Tribune!
3. kitjo ( 18/11/2006 06:38)
Un coup d’Etat … dans l’air ?

La situation politique se détériore. Hier, des bruits ont circulé dans quelques quartiers de la capitale, dans les environs du Ministère de la Défense nationale, à Ampahibe, selon lesquels des officiers généraux bien connus dans la vie politique de la nation auraient l’intention de faire un coup d’Etat.

Des tracts faisant état de la prise du pouvoir des Forces Armées ont été diffusés. Il a été également écrit dans ces tracts que M. Ravalomanana Marc n’est plus le Président de la République et le pouvoir est actuellement entre les mains des Forces Armées conduites par le Général Andrianafidisoa.

Dans ce cadre, un appel aurait été lancé pour que le public vienne à Ampahibe dans le but d’assister à cette prise de pouvoir par les militaires. Un groupe d’individus et des « curieux » étaient venus à Ampahibe, pour voir l’exécution de ce qui a été écrit dans le tract. Mais ce n’était pas encore effectif !

Comme il fallait s’y attendre, le Ministère de la Défense Nationale a pris les mesures de sécurité qui s’imposent pour éviter tout débordement dans ce lieu stratégique.

Hier, vers 11 h, le Général Randrianafidisoa serait passé au Ministère de la Défense Nationale (MDN). Il aurait voulu parler avec le Ministre Petera Behajaina mais ce dernier effectue actuellement une mission à l’étranger.

A cette occasion, il y avait une cérémonie de passation de Commandement à la Direction de l’Intendance de l’Armée, à Soanierana, où les grands responsables au sein du MDN y ont été retenus. :?::?::?:

Le Général Fidy devait alors quitter Ampahibe pour joindre la BANI (Base Aéronavale d’Ivato) où cet officier général, accompagné de quelques officiers supérieurs, a organisé une conférence de presse pour annoncer l’instauration d’un Directoire Militaire, dans l'après-midi.

La situation est inquiétante. Ces tracts diffusés ici et là et l’annonce du Général Fidy concernant la mise en place prochaine de la Directoire Militaire perturbent l’opinion publique en cette période de campagne électorale.


4. kitjo ( 18/11/2006 06:44)



hum hum
5. Noslid ( 18/11/2006 06:44)
Dia inona marina no dikan'izany. Ary ny tena mahagaga dia i Gl Andrianafidisoa indray no manondrana
http://www.madagascar-tribune.com/
6. kitjo ( 18/11/2006 07:15)
ny tsy fisainana sy hakanosana e

tsy sahy hiatrika fifidianana

mitsapatsapa ko ry zareo hoe hahazaka ny tafika ve raha hanao korontana aorian'ny fifidianana sa tsia!
7. akama2006 ( 18/11/2006 08:19)
kitjo> inona ilay nolazaiko anraoe teo aloha ary!tsy izay ve! tsy resaka hakanosana fa TSY FISIANA LALANA MAZAVA,raha manaraka ny lalana mazava ny eo aminy fitondrana dia tsy hisy hanao INTERPRETATION ny fiainampirenena fa ny mitranga dia miseho mahay noho ny mahay ra8 sy ny namany dia aleo ahita ny zahaza azy!

raha vita aza ny fifidianana no voamaika ho loza ny hitranga fa nareo ave ahona a!misaora ary azy nanao io fihetsika io mialoha fa ny apres mbola ho tantara hafa!mivavah fotsiny tsy hisy ady mivantana fa ny perdant dia i ra8 satria:

1- tsy ahita zanadambo 2 izy samny tsy fahainy politika (mitsinjo ny alavitra)
2- mafy loatra ny fiainana ka raha mahay misarika ireo na izay ho avy dia mora ho azy ireo ny handrodana alohany fotoana any ra8!
3- tsy misy intsony ny fiangonana manohana mazava,ary doute avokoa no mipetraka @ izao!
4- efa nanomboka t@ vaovao ny resaka pierrot iny ny stratezia fanonganan andra8!suite lozika fotsiny ny apres!
5- adala ve hoy ianoareo ireo candidat ireo tsy mitsahatra ny mankaty ivelany ary ny sasany aza mbola aty nefa election no misy???

tsy misy zavtra tonga tonga hoa azy fa efa voaomana avokoa!fa dia hirariana mba ampahendrena ny ho avy fa sty ra mandriaka!:P:roll::roll:
8. kitjo ( 18/11/2006 08:57)
aleo hanao dia ho hitany eo e!

tsy ara-dalana hono..fa fangalana fahefana ngah ara-dalana? hahahha

mikorontana hono...aiza izay korontana eo amzao?

tsy matahotra anzany zay fa aleo hanao iaraha-mahita E!
9. jpeg ( 18/11/2006 09:07)
Nisy fifampitifirana hono teny Ivato.jereo eto.

10. Samoana ( 18/11/2006 09:09)
hoy ny akama
ny perdant dia i ra8


ny firenena sy ny vahoaka no perdant raha vao mikorontana ny tany . Ho potika indray ny kely ananana fa tsy mba mahay miaina. Tss !!!
11. kitjo ( 18/11/2006 09:13)
zay manko

ry akama i ra8 ho potika no mahamay azy fa tsy ny vahoaka sy ny miaramila victime ts fidiny
12. kitjo ( 18/11/2006 09:17)
samy manana ny filazany fa raha ny fantatra mivantana avy any dago aloha dia tsy nisy maty izany ary tsy nisy korontana vely2..asa anefa

i ravalo efa prevu oany Majunga avy any Bruxelles k!
tsy noho io akory ny antony nandehanany any fa hanohy propagandy..efa programa mialoha io!
13. akama2006 ( 18/11/2006 09:30)
kitjo> izaho aloha sty mila sarimbavy ohatrany ra8 e!

izy no mpibaiko ny rezervista dia evy vita ny atao dia hialany pa aminy hoe fitiava tanidrazana io ry zalahy,nefa ny posiny fenoina ohatra ny tsy ho feno!

tokony hipetraka tao ivato mihinsty izy vao tonga saingy nisy iny resaka iny dia lasa nitsoaka any mahajanga aloha maka rivotra hiandry ny tohiny!

ny perdant dia i ra8 satria sady efa malaza ho autopproclame izy no mioala aminy endrika ratsy,sans honneur iznay e!

ny vahoaka ho maty sy miaramaila dia asakasak'izay ihinana azy ihany io!ho maty mosary sa ho maty miaro ny heviny mety hanova??? ny tsirairay samy mamaly azy fa raha izaho dia ilay faharoa aloha no fidiko!

nahavita nanao andohanatady ve sty ahavita zavtra hafa!!!! ny atao ihany tokoa no miverina a!:-D:-D:-D:-D:-D:-D
14. jpeg ( 18/11/2006 09:40)
Sady mahakivy no mampalahelo ny mahazo ny Malagasy.Rahoviana vao hilamina ohatra ny tany mandroso i Madagasikara?
N'iza na iza tonga teo dia misy korontana foana, inona no vahaolana ho an'ny firenentsika?
15. kitjo ( 18/11/2006 09:48)
oadray!

malaza ho autoproclamme d maninona?
efa manaiky dol ny ol rht fa taraiky be enao ry akama ra mbola zany no hirahirainao amzao fotoana zao!

akama an, vao notanterina t@ gazety oe andeha bruxelles izy dia efa nolazaina t@ zay fa hoe avy any tonga d hivantana any mahajanga hanohy propagandy k!

nisy article notanteriko tato fa ts tadidiko oe in le hevitra misy azy kamo b za hitady fa b lotra posting an'i bazil
16. akama2006 ( 18/11/2006 09:49)
jpeg> mahakivy satria izay tonga ao dia ny hameno posy hatrany!tsy milamina io resaka famitahan io raha tsy asina ohatra e!tapahandoha na tifirina ny mpitondra mameno posy!raha ny havany ireo maty vokatry ny mosary,fahantrana etc...,no asaina manao ny sentence angamab tsy misy sahy haka eo na iraimbilanja aza!:lol::lol:
17. Samoana ( 18/11/2006 09:49)
akama2006/ ekena fa be mafy ady ao an_tanàna saingy tsy mbola nisy maty mosary raha malagasy misaina. Tsarovy fa na ireo 4'mi mangataka an-drenivohitra ireo aza anie efa proposer-na tany sy asa ivelan'ny tanan-dehibe fa ry zareo no tsy te hiala e !

Raha hifikitra @ reglement de compte hatrany isika dia ny tanàna potika "no hiverina " ary tsy mampone mihintsy ilay toe-javatra
18. lagoon ( 18/11/2006 09:57)
Tsy mila directoire militaire aloa izahay e.
Efa fantatray ny takaitra entin'izany directoire militaire izany.
19. kitjo ( 18/11/2006 09:58)
ka zareo ry samoana tsy mitsinjo n vahoaka an
ny ialandravalo iany no tanjony, tombotsoa manokana fa ny vahoaka ho fatifaty foana nohon'ny aminy tsy olana

aiza ko mo no ahitandry akama anzany ry samoana an.

tsara mitsy ny anomezanao azy zao zvt izao mba hampisokatra ny masony
20. akama2006 ( 18/11/2006 10:19)
kitjo sy samoana>:* ry anamana tiako!:-D:-D:-D,marina loatra ilay hoe efa nomena tanyetc....!fa hono hoy aho fa angah izy ity vitany tany fotsiny??? inona ny fitaovana no mena ilay olona,mba nisy politika mazava ve hitantanana azy ireo hijanona eo amin'ilay toerana sa dia hoe io ny tany dia "midebrouillava" nareo????

tsy vao izao no nisy echec ohatra izany fa ny olana dia ny mpitondra dia tsy mametraka ny fanontaniana tsar hoe inona no mahasoa ireto olona ireto!(adino angaha marovoay,madirivalo!!!)

aleony mitsoka satria raha marary izy mba misy msf(medecin sans frontiera )mijery eny anaty tonelina,saingy efa vita koa moa ny mission an'ireo ,nefa i rafanjakana sty mahavita ny adidiny!izay ange ilay mahagag e!tohanana ny ONG mahavita ohatra ireny ,haratsiana ,nefa ny tenenoa tsy nahavita centre ho azy ireo ohatrany pere pedro nairay aza!!! 8O8O8O8O8O

tsy be hoy i smoana ny maty mosary !8O8O8O8O8O8O8O oooooo!sao fa forum fa any astimo enao miteny izany dia voatomboky ny lefona!ny malagasy anie tsy isika eo antananarivo ihany e!tsy mba nahare ny fanomezana don ho any any atsimo mihintsy anagha i Samoana??sa mbola kely loatra??? firy ny ankizy maty mosary tany atsimo ary taretra no atao sakafo?????


aza variana migalabona manao tsy ho kitihandalitra hoa,tsy satria miaina tsara ny hitanareo dia paradisa ny tany!misy dia misy ireo mhantra sy fadiranovana fa mila ny olona miaina tsra hanome ohtra sy hitantana azy ireo (entre aide),satria samy malagasy fa sty hoe mety mety ny fiainako dia tant pis ho any ambiny!!!!

izany no ataony ra8 izao,mihevitena tsy ho handia tany,ka dia ho hitantsika eo ny tohiny e!raha mahantra ny 60% ny malagasy,tsy hireharea mihintsy ianao raha misaina mampidera fananana sy harena!


mba lozika ve ny fidedahany (ohatra ny mahita aminy musolini)sy ny fihetsiny rehaf mihaona mainy vahoaka!misy decalage be eo aminy sy ireo ho entiny eny fa na dia nahazo teeshirt nylon manamaibo helika vaovao aza!misy mahantra sy zaza fen lalitra eo ambaravaranao dia hilelamolotra ve ianao ihinana sy hilelaka sakafo matsiro???? mba ataovy ampisainana ihany le izy fa sty hoe tiako be dia mahazo manitsaka!

nareo izany fa izahay kosa aloha tsy ho azo amin'izany e!ary ilay hoe resaka vengeance no hisy foana!mazava ho azy!inona moa no nanakana azy tsy hanao ny fitsarana avo??? raha tafastanga io dia namoaka didy ny aminy crime nataony ratsiraka sy ny mpitarika teo,fa ny fitsarana nanoa izay ange ka sty aradalana e!ambinin'izay izy no mametra ny didy hivoaka fa tsy ny lalana,fa angah izy no mpitsara!

raha nipetraka io fitsarana avo io dia milamina tsar ny tanana,fa sty natao satria mbola ihinambe ka matahotra ny hifoterany rambony!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2024 - page load 0.1262