Violence conjugale
1. booboo
(
04/08/2004 07:31)
" J'ai reçu des fleurs aujourd'hui " par un auteur inconnu.
J'ai reçu des fleurs aujourd'hui. Ce n'était pas mon anniversaire ni un autre our spécial. Nous avons eu notre première dispute hier dans la nuit et il m'a dit des choses cruelles qui m'ont vraiment blessées. Je sais qu'il est désolé et qu'il n'a pas voulu dire les choses qu'il a dites parce qu'il m'a envoyer des fleurs aujourd'hui.
J'ai reçu des fleurs aujourd'hui. Ce n'était pas notre anniversaire ni un autre jour spécial. Hier dans la nuit, il m'a poussé contre un mur et a commencé à m'étrangler. Ca ressemblait à un cauchemard. Je ne pouvais croire que c'était réel. Jeme suis réveillée ce matin le corps douloureux et meurtri. je sais qu'il est désolé parce qu'il m'a envaoyer des fleurs aujourd'hui.
J'ai reçu des fleurs aujourd'hui et ce n'était pas la fête des mères ni un autre jour spécial. Hier dans la nuit, il m'a de nouveau battu, c'était beaucoup plus violent que les autres fois. Si je le quitte, que deviendrais-je ? Comment prendre soin de mes enfants ? Et les problèmes financiers ? J'ai peur de lui mais je suis effrayée de partir. Mais je sais qu'il doit être désolé parce qu'il m'a envoyé des fleurs aujourd'hui.
J'ai reçu des fleurs aujourd'hui. Aujourd'hui c'est un jour très spécial : c'est le jour de mes funérailles. Hier dans la nuit, il m'a finalement tué. Il m'a battu à mort. Si seulement j'avais trouvé assez de courage pour le quitter, je n'aurais pas reçu de fleurs aujourd'hui. "
J'ai reçu des fleurs aujourd'hui. Ce n'était pas mon anniversaire ni un autre our spécial. Nous avons eu notre première dispute hier dans la nuit et il m'a dit des choses cruelles qui m'ont vraiment blessées. Je sais qu'il est désolé et qu'il n'a pas voulu dire les choses qu'il a dites parce qu'il m'a envoyer des fleurs aujourd'hui.
J'ai reçu des fleurs aujourd'hui. Ce n'était pas notre anniversaire ni un autre jour spécial. Hier dans la nuit, il m'a poussé contre un mur et a commencé à m'étrangler. Ca ressemblait à un cauchemard. Je ne pouvais croire que c'était réel. Jeme suis réveillée ce matin le corps douloureux et meurtri. je sais qu'il est désolé parce qu'il m'a envaoyer des fleurs aujourd'hui.
J'ai reçu des fleurs aujourd'hui et ce n'était pas la fête des mères ni un autre jour spécial. Hier dans la nuit, il m'a de nouveau battu, c'était beaucoup plus violent que les autres fois. Si je le quitte, que deviendrais-je ? Comment prendre soin de mes enfants ? Et les problèmes financiers ? J'ai peur de lui mais je suis effrayée de partir. Mais je sais qu'il doit être désolé parce qu'il m'a envoyé des fleurs aujourd'hui.
J'ai reçu des fleurs aujourd'hui. Aujourd'hui c'est un jour très spécial : c'est le jour de mes funérailles. Hier dans la nuit, il m'a finalement tué. Il m'a battu à mort. Si seulement j'avais trouvé assez de courage pour le quitter, je n'aurais pas reçu de fleurs aujourd'hui. "
novalian'i fijo ny 31/08/2004 20:32
3. nikopol
(
05/08/2004 16:15)
tsss. Darohy any fa misy koa nge sipa mila daroka e! :lol:
Ny mamela trasy fotsiny no ratsy fa mety hanelingelina amin'ny polisy.
Ny mamela trasy fotsiny no ratsy fa mety hanelingelina amin'ny polisy.
6. pitchou
(
08/08/2004 12:07)
efa voa in1 v akia njy d mbola tsy mailo ihany? voa in2 d tsy mbola lasa nitsoaka ihany! voa fan3 d tsy mbola nidaroka ihany! izany v tsy efa masoch sy mila raharaha???
7. nikopol
(
09/08/2004 07:37)
Pitchou za mba gaga, izay no nolazaiko hoe misy mila an'io daroka io mihintsy mba hahatsapany ny fisiany.
Tsy de atao maharary kou ange fa atao hanina sahaza azy aminio fotsiny. :lol:
Tsy de atao maharary kou ange fa atao hanina sahaza azy aminio fotsiny. :lol:
8. pitchou
(
09/08/2004 11:17)
raha misy ifanampiana hamaizana zany oul zany akia booboo d antsoy tsy misy hatak'andro i niko an! ataony mamay mintsy!
9. tequila
(
09/08/2004 15:07)
Zah aloha vao manainga tana indray amiko zany fotsiny dia efa aleoko lasa e , c trop facile d'être désolé.
10. pitchou
(
10/08/2004 03:20)
hita wa ry tequila! saingy raha tsy hidaroka le tanana niainga fa hanafosafo? iza no mahita?
11. tequila
(
10/08/2004 09:02)
tanana miainga hanafosafo aloha misy fomba fiaingany e , hita foana zany
12. pitchou
(
10/08/2004 10:13)
d misy kou otran'ny we hanafosafo d kanjo tsongo maharary an! :evil:
13. kinaoly
(
11/08/2004 06:11)
:evil: tsss masochiste kou ngamba zany olona zany, io ndray refa miainga in-dray mandeha de lasa foana fa miala dieny manomboka ny mety
sady matetika (fa tsy voatery) ny zanaky ny mpamono vady dia lasa ohatran'izany ihany (na lahy na vavy)
sady matetika (fa tsy voatery) ny zanaky ny mpamono vady dia lasa ohatran'izany ihany (na lahy na vavy)
14. booboo
(
11/08/2004 13:47)
hihihihi ka" elle sait qu'il est désolé " oun dé niaritra tao ihany kou !
Mitovy hevitra tanteraka @ tequila zà oe c'est trop facile d'être désolé :evil: ! pfffff
Mitovy hevitra tanteraka @ tequila zà oe c'est trop facile d'être désolé :evil: ! pfffff
15. poupounesana
(
11/08/2004 14:14)
tsika vhv mila mailo mihitsy f ny lelà anie ka vavàna eh! amidin'dry zareo mora fotsiny tsika d babony! ohatra fotsiny io ambony io! tsy hoe manome vahana andry zareo lelà akory fa mba mampitandrina kely eh!
16. nikopol
(
13/08/2004 11:35)
Ary le bandy darohana sipa indray mba ahoana ny fipetrany? :lol:
Misy sipa mpanaikitra, mpisotombolo sady mpandrangotra...
Fona za sefo.....
Misy sipa mpanaikitra, mpisotombolo sady mpandrangotra...
Fona za sefo.....
19. rambofrau
(
20/08/2004 13:30)
Nikopol,mpamono vady.........soa ihany fa tsy izaho ny vadinao fa raha tsy izany isika dia mifanainga mihintsy.Aza mba sendra ny lehilahy tia kasintanana ihany ry ireto ah.
Izaho taloha efa tratra,darohan'ilay lehilahy foana,farany novaliako dia nifanainga teo izahay,avy eo nisarahako fa tsy lasa..........hatraminizao tsy mahita vady nefa efa mihaantitra ihany,tsy te ho eo @ toeran'ilay vhv koa aloha aho eh :x
Izaho taloha efa tratra,darohan'ilay lehilahy foana,farany novaliako dia nifanainga teo izahay,avy eo nisarahako fa tsy lasa..........hatraminizao tsy mahita vady nefa efa mihaantitra ihany,tsy te ho eo @ toeran'ilay vhv koa aloha aho eh :x
20. nikopol
(
20/08/2004 13:47)
Rambofrau, hihihi. Raha ianao no vadiko mety giravy. Rambo + frau, madama Rambo zany, sylvester stallone, fona za kle! Tsy mba fraulein fa frau! hihihi
afaka andramana aloha e! :lol:
afaka andramana aloha e! :lol: