Inona no nahatongavan'i Jesosy tety an-tany ?

61. ni81 ( 24/09/2009 06:34)
62. rzakarivola ( 25/09/2009 13:26)
ikaretsaka:

Rzaka..aza adino fa ny teny tonga nofo...ny nofo tonga mofo... fa tsy nijanona ho teny fotsiny...eritrereto lalina ange e

==> Ireo zavatra lazainao ireo dia soit affirmation gratuite (sans preuve), soit tsimpona notapatapahina dia avy eo natambatra. Ny teny tonga nofo dia voasoratra tokoa, fa ilay nofo tonga mofo tena tsy azoko mihitsy hoe avy aiza sy iza no niteny anao an'izany.

Ary ahoana ianao amin'ity : "L'homme ne vivra pas de pain seulement, mais de toute parole qui sort de la bouche de Dieu".

Tonga nofo tokoa ny Teny, ary ny finoana an'izany no tian'i Jesoa lazaina @ hoe : ""mihinana ny nofoko", avaler une telle vérité que la Parole de Dieu est faite chair, c'est celà le sens de : manger, et boire le sang du Christ, c'est croire que Jesus, qui est la Parole de Dieu faite chair, a versé song sang afin de purifier les hommes de tout péché.

Na tonga inona ny teny na tonga inona, voasoratra fa "ny Teniko dia tsy hiverina aty amiko raha tsy efa nahatanteraka izay nanirahako azy". Ary i Jesoa efa nilaza hoe "ho any @ Ray aho dia hiverina indray", efa "vita" (tout est accompli) ny nataony, koa dia niverina ho any amin'ny Ray Izy.
63. rzakarivola ( 25/09/2009 13:55)
[quote=rakaroka]

Jesus est la manifestation de l'amour de DIEU,

Ce n'est pas laseule manif de son Amour!

==> Ce n'est pas moi qui ai dit ça, mais Jesus, et en Lui, je crois, en sa Parole, et je sais pourquoi je crois en Lui comme Parole Vivante de Dieu, parce qu'IL m'a parlé lorsque je Lui ai cherché de tout mon coeur.

[quote=rakaroka]
IL est tout ...

Mais il n'est pas Rzaka!...je vois ici dans mon angle une grande différence

==> Bien sûr que non, IL ne reviendra que pour prendre les siens, juger les morts et les vivants (alors que moi, je suis là). Je ne suis pas Jesus, mais je me sens si bien de faire partie de son corps (l'Eglise), à prendre l'exemple du corps humain, je suis comme une des milliards de cellules qui forment le corps du Christ (Jesus est le Christ, Fils du Dieu vivant)

[quote=rakaroka]
La chair ne sert de rien
et pourquoi on a besoin de la créer sinonsi?...

==> comme c'est Jesus qui l'a dit, il faut le demander à Lui, j'ai une réponse mais méme si je te le dis la réponse, il faut que tu entendes Jesus te l'expliquer. Mais je peux témoigner qu' Il donne toutes les réponse qu'un homme peut comprendre à toutes les questions. Il ne dit pas les choses pour ne rien dire, IL dit les choses pour que tu comprennes, et tu peux comprendre si tu es honnéte d'esprit.

Voici la réponse que j'ai : l'état dans lequel l'homme s'est trouvé après avoir mangé le fruit défendu, c'est ce que DIEU a prédit : "si vous mangez, vous mourrez". Un mort est dans un état qui s'appelle "rien", n'est-ce pas pour celà qu'on dit "il n'est plus" ? Alors, pour redonner vie à ce "rien", DIEU a vétu de corps animaux (chairs) les hommes, et Lui-méme s'est vétu d'un tel corps afin de ramener l'homme à la vie.
En d'autres termes, la chair ne sert pas à ce qui "est", elle sert à ce qui "n'est pas", c'est à dire "rien"!
64. rzakarivola ( 25/09/2009 14:06)
ikaretsaka:

ka raha izany ange razaka de tsy hahita Jesoa intsony ianao fa miakara any andanitra kalongany e

==> Tsy azoko tsara ilay tianao tenenina, raha izany ahoana ?
Tiako anefa ny hametraka fanamarihana mikasika ny hoe "miakara any an-danitra aloha".
Parlons d'abord de choses terre-à-terre, puisqu'elles sont l'ombre des vérités spirituelles. Un homme peut étre dans trois état :
- debout (seule les plantes du pieds touchent la terre pour s'appuyer, mais tous le reste de son corps se baigne dans l'atmosphère que nous appelons clssiquement ciel)
- couché (là, il est encore vivant, mais il y a une grande partie de son corps qui s'appuie sur le ... sol, mais il n'est méme pas sur le sol, toute autre partie du corps est baignée dans l'atmosphère, le ciel donc)
- inhumé (ça c'est pour les morts, tout leur corps se trouve ensévélis dans la terre, ils ne respirent pas, ils ne bougent pas, ils ne progressent pas)

Il en est de méme de notre âme, tant qu'on vit dans ce monde, on est force de mettre nos pieds spirituels en appui sur le monde, mais toute notre âme est baignée dans l'atmosphère de Dieu, c'est ça le ciel sur terre.
Il peut nous arriver de dormir (spirituellement parlant), mais méme en dormant, nous respirons (par la prière incessante). Les morts spirituels sont ensevelis dans la vie mondaine, il sne peuvent pas avancer en terme de spiritualité, ils ne peuvent méme pas respirer, ils ne bougent pas ... Heureusement, "l'heure vient, et elle est déjà là, où les morts entendront la voix du Fils de Dieu, et tous ceux qui l'auront entendue vivront.". C'est pour celà que je confirme que, faire des oeuvres de charité, c'est bien, mais précher la Parole de Dieu (Jesus), c'est donner la vie.
65. rzakarivola ( 25/09/2009 14:25)
Ikaretsaka >>> "Fa hoy izy taminy: Tsy maintsy mitory ny teny soa mahafaly ny amin'ny fanjakan'Andriamanitra any amin'ny tanàna hafa koa Aho, satria izany no nanirahana Ahy."[Lioka 4:43]
Io no tenin'i Jesoa, io no nanirahana Azy, io no lavinao. Ary rehefa mandà ianao, milaza fa na tsiky aza dia toriteny, ny fanaovana asa soa sy ny sisa ... aiza no anohananao ny hevitrao ho marina ? Ny tenin'olona sa ny tenin'i Jesoa ? Marina ihany fa God is in all things, GOD is omnipresent, but we need some mean to see God, You know that oxygen is in the air, but you cannot see oxygen. GOD's spirit is the spiritual Oxygen that every living (spiritual) being need, There is only one way to be sure to breathe that spiritual oxygen : to believe in Jesus!

Fa izao e, nanasitrana marary tokoa i Jesoa, nanome hanina ny noana Izy, fa ny nanaovaNy izany rehetra izany dia ny mba hinoan'ny olona Azy hahazoan'izy ireo fiainana mandrakizay, mba hananganaNy azy @ andro farany. Izany no mbola ataon'ny mpianatr'i Kristy hatramin'izao, fa izany no sitrapon' Andriamanitra :
"Fa ny sitrapon'ny Raiko, dia mba hanana fiainana mandrakizay izay mijery ny Zanaka ka mino Azy, ary izaho hanangana azy @ andro farany"
66. ikaretsaka ( 25/09/2009 17:23)
Ikaretsaka >>> "Fa hoy izy taminy: Tsy maintsy mitory ny teny soa mahafaly ny amin'ny fanjakan'Andriamanitra any amin'ny tanàna hafa koa Aho, satria izany no nanirahana ahy

I jesoa no nirahina nanao an'io

dia inona ilay hoe teny soa?
Ny hanaitra ny conscience-nao momban'ny hoe izao izany fanjakan'Atra izany.. manomboka @ fijerena ny realite teto an-tany aloha voalohany indrindra! izay no Nahatonga nofo Azy fa tsy nijanmona ho Teny fotsiny
dia ny fanampiana ny madinika (tiavo ny namanao tahaka ny tenanao) ny faharoa.
dia nalefany ianao...

fa tsy hoe mandehana "tsimpony sy avereno (toy ny boloky) izany noteneniny" akory
67. cutie ( 25/09/2009 19:10)
fa tsy hoe mandehana "tsimpony sy avereno (toy ny boloky) izany noteneniny" akory
:-D :-D :-D :-D
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2026 - page load 0.0442