TENA INFAIBLE TOKOA VE NY PAPE

1. ouioui ( 22/08/2010 18:01)
Tsy mety diso tokoa ve ry zareo ireo
Tokony hanambaby koa ry ika ny PAPE
novalian'i ouioui ny 23/08/2010 13:15
2. cyril ( 22/08/2010 18:10)
Vanjo kafeôlait routssss
3. ikaretsaka ( 22/08/2010 18:40)
ouioui> velabelaro,, alefaso ny hoe satria maninona .. arosoy ny antony (araka ny hevitr'i ouioui) aloha hiaraha midinika .. fa tsy affirmation gratosy fotsiny
4. hery ( 22/08/2010 18:46)
Aza miditra amin'ny zavatra tsy fantatra ho'a :-)

Tahaka ny kristianina miteny izany hoe "Tena prophète tokoa ve i Mahomet" ?

Ho an'iza io hoe infaillible (toa izao no fanoratra azy) io?

Katolika ve i ouioui sa mahenoheno any ambadika any (na any @ sektanareo any) fotsiny hoe infaillible hono ny Pape dia tonga dia aviavy eto?

Ho an'ny Katolika dia infaillible ny Pape rehefa miteny "ex cathedra" izany hoe milaza amin'ny anaran'ny Fiangonana momba ny foto-pinoana anakiray izay avy niarahany nidinika tamin'ny vondron'ny Eveka. Ny fotoana nampisehoan'ny Pape ny infaillibité-ny farany dia efa taona maro lasa (angamba tamin'ny 1950 izy izay raha tsy diso aho fa azo tadiavina).

Izany hoe tsy rehefa miteny ny Pape hoe trondro ny manga ny lanitra hoe "Izay hono eeee, manga ny lanitra fa infaillible izy"... rehefa manoratra ny Pape na miteny dia tsy raisina ho dogme hatrany ny zavatra rehetra lazainy izany hoe tsy miteny foto-pinoana iray.

Fa hitako hoe liana amin'ilay finoana katolika mihitsy nareo an :-)

Mahavelom-bolo
5. hery ( 22/08/2010 18:51)
Koa satria manararaotra mampianatra katesizy ihany aho fa mahaliana anareo ilay izy (izaho izao tsy hanontany hoe Mpaminany ve i Mailhol satria tsy mi-interesser ahy)

Pub izany ilay izy fa zarako aza ianareo manontany:

Nalaina tao amin'ny http://fr.wikipedia.org/wiki/Infaillibilit%C3%A9_pontificale

Misy fepetra maromaro hahafahan'ny Papa mampihatra ny infaillibilité-ny

1. Ny Papa no tsy maintsy manambara azy
2. Miteny ex-cathedra izy, izany hoe amin'ny maha mpitondra faratampon'ny Fiangonana azy
3. dia izy mihitsy no mamaritra azy
4. mikasika ny foto-pinoana
5. lazainy fa marina sy ekena ho an'ny Fiangonana maneran-tany (catholique)

Rehefa miteny an'io ny Papa dia amin'izay fotoana izay ihany izy no antsoina hoe "Infaillible"

Dia araka ilay noteneniko teo ambony dia tamin'ny 1950 ny Papa no nampihatra io infaillibilité io farany hatramin'izao. Izany hoe efa 60 taona mahery.

Cela ne s'est produit qu'une seule fois depuis 1870, pour le dogme de l'Assomption de la Vierge Marie, proclamé par le pape Pie XII en 1950,

6. ouioui ( 23/08/2010 00:08)
Diso ny voasoratro , "infaillibilité du Pape" mantsy e, misaotra nanitsy ry Hery e hihihi
http://www.blogdei.com/bergerie/index.php/2009/12/08/330-infaillibilite-du-pape-vue-par-un-protestant

Efa voalazan'i Hery aloha ilay niangany fa ity misy fijeriny ny prptestanta

Fondement supposé biblique de cette infaillibilité.
Si ce dogme fonde sa légitimité sur la Bible il serait possible d’invoquer les passages suivants :
Jean 1.42, «…Jésus, l'ayant regardé, dit : Tu es Simon, fils de Jonas ; tu seras appelé Céphas ce qui signifie Pierre…»
Marc 3.16, «… Voici les douze qu'il établit : Simon, qu’il nomma Pierre…»
Matthieu 7.24-28, «…C'est pourquoi, quiconque entend ces paroles que je dis et les met en pratique, sera semblable à un homme prudent qui a bâti sa maison sur le roc…».
Matthieu 16.18-19 «… Et moi, je te dis que tu es Pierre, et que sur cette pierre je bâtirai mon église, et que les portes de l'enfer ne prévaudront point contre elle…/…ce que tu lieras sur la terre sera liés dans les cieux…»
Luc 10.16, «…Celui qui vous écoute m'écoute, et celui qui vous rejette me rejette ; et celui qui me rejette, rejette celui qui m'a envoyé…»
Luc 22.31-32, «…Mais j'ai prié pour toi, afin que ta foi ne défaille point ; et toi, quand tu seras converti, affermis tes frères…»
Actes 15.28, «…Car il a paru bon au Saint-Esprit et à nous de ne vous imposer d'autre charge que ce qui est nécessaire, ...»
Il y a sans doute encore d’autres textes dans les évangiles, mais qui ne rajoute rien à ceux-ci… Finalement l’usage de ce dogme ne fut pratiquement jamais utilisé, à ma connaissance une seule fois par :
Pie XII en 1950 pour le dogme de l’assomption, mentionné ci-dessus.

Du point de vue catholique le pape pourrait invoquer l’infaillibilité en matière de morale.
Méme dans les affirmations les plus fermes de Paul VI lorsque dans son encyclique « Humanae Vitae », en 1968 excluant la contraception artificielle, ou celle de Jean-Paul II contre l’avortement ou l’euthanasie… Les papes ne se sont pas placés sous ce dogme de l’infaillibilité.

Il faut dire qu’à part l’Église Catholique elle-méme aucune autre église chrétienne n’est d’accord avec cette façon de voir les choses !!!

Que pouvons nous penser face à la Bible elle-méme?
Premièrement il est presque impossible de prouver que Pierre (le supposé premier pape) ait mis une seule fois les pieds à Rome ! Car lorsque que l’Apôtre Pierre écrit aux Chrétiens juifs dispersés, il signe sa lettre de Babylone, 1 Pierre 5.13, «…l’Élue (l’église) qui est à Babylone vous salue, de méme que mon fils Marc…» Le texte le plus fort est celui de Matthieu 16.13-20, j’en cite le principal «… Et moi je te dis que tu es Pierre, et que sur cette pierre je bâtirai mon Eglise, et que les portes du séjour des morts ne prévaudront pas contre elle…»
La pierre c’est Pierre. En grec, «Petros» le premier «Pierre» est au masculin et désigne un caillou, une pierre mobile. Le deuxième «Petras» est au féminin et a un sens différent : roc, rocher, littéralement le passage devrait donc se traduire : «Tu es caillou et sur ce rocher je construirai mon Eglise» Jésus fait allusion à la déclaration que Pierre vient de faire «tu es le Christ le Fils du Dieu vivant» Voilà la base de l’Église c’est la déclaration, le témoignage de Pierre.

De méme lorsque Jésus affirme dans Matthieu 18.19 «…Je te donnerai les clefs du royaume des cieux : ce que tu lieras sur la terre sera lié dans le cieux, et ce que tu délieras sur la terre sera délié dans les cieux…» Tout Juif de l’époque comprend que Pierre va définir le droit, la foi… le chemin… Ce qu’il a fait une fois pour toute… Car la Bible prévoit que tout rajout serait nuisible, lire ces déclarations dans Galates 1.8 «…Si nous-mémes, ou si un ange du ciel vous annonçait un évangile différent qu’il soit anathème…» Et encore dans Jude 1.3, «…à combattre pour la foi qui a été transmise aux saints une foi pour toutes…»

Ensuite nous verrons Pierre le premier faire le premier préche extraordinaire de l’église naissante… où pour la première fois le salut en Jésus seul est annoncé. Lisez Actes des Apôtres chapitre 2, le jour de la pentecôte. C’est aussi Pierre que Dieu envoie pour précher cet évangile en premier aux Non-Juifs à Césarée, Actes des Apôtres chapitre 10.

Mais jamais Pierre n’a prétendu à une supériorité sur les autres apôtres, justement bien le contraire. Lors du premier concile de Jérusalem, dans Actes 15, si nous voyons Pierre ouvrir le débat, il est clos par Jacques qui apporte la réponse (en l’occurrence, Jacques est le frère de Jésus).

Par ailleurs dans Galates 2.7-8, «…Lorsqu’ils virent que l’Évangile m’avait été confié pour les incirconcis (les Non-Juifs) comme à Pierre pour les circoncis (les Juifs) car celui qui agissant en Pierre, en fait l’apôtre des circoncis, a également agi en moi en vue des païens…» Donc chacun la méme tâche, mais dans des sphères différentes… Point de supériorité de l’un sur l’autre !

Mieux encore, Pierre lui-méme, écrit dans sa première lettre chapitre 5 verset 1 «J’exhorte donc les anciens qui sont parmi vous, moi ancien comme eux» Je souligne «Moi ancien comme eux» Pierre se voit au méme niveau, aucune supériorité !
Par ailleurs Paul va méme dans une lettre le réprimander, Galates 2.11, «…Mais lorsque Céphas (autre en nom de Pierre) vint à Antioche, je lui résistai en face, parce qu’il était condamnable…»

Puis il faudrait encore prouver le sérieux que la succession apostolique ait été transmise sans faille, car alors tout s’écroule. Mais lorsque l’on connaît l’histoire tumultueuse de bon nombre de papes… à plusieurs reprises une vie de luxure, de débauche, de guerre, de rivalité, etc…

On est en droit de dire non il n’y a pas de succession apostolique sérieuse…

Quel est le pape qui ressemble à l’apôtre Pierre, qui rencontre un misérable boiteux et en une parole au nom de Jésus rend la santé à un infirme, lire Actes 3.6-7, «…Pierre lui dit : Je ne possède ni argent ni or ; mais ce que j’ai, je te le donne : au nom de Jésus-Christ de Nazareth : lève-toi et marche…/…d’un bond il fut debout et se mit à marcher…».

Pierre un homme qui s’élève contre toute autre pensée religieuse de son époque… est loin de l’Å“cuménisme et du syncrétisme actuel !!! Pierre ne ferait-il pas la figure d’un intégriste parfait !!! Car il annonce sans ambiguïté : «…Le salut ne se trouve en aucun autre (il parle de Jésus) ; car il n’y a sous le ciel aucun autre nom donné parmi les hommes, par lequel nous devions étre sauvés…» Dans Actes 4.12.

A nous de réfléchir….

Dia mieritreritra koa aho e hihihi, aza atao mahatezitra fa sao misy hisafoaka eto indray ikaretsaka borné
7. ikaretsaka ( 23/08/2010 00:59)
novakiko le izy fa tsy nisy le resaka ex cathedra nolazain'i hery mihitsy ao aloha !
dia naninona no ireo versets ireo ihany no notanisaina
tsy voalaza ao matsy ilay conditions 5 nolazain'i Hery

1&2-The pope must speak ex cathedra (from the Chair of Peter) in his official capacity.
3-The decision must be binding on the whole Church.
4-It must be on a matter of faith or morals.
5-He must be intending to teach.
8. ouioui ( 23/08/2010 01:32)
Na ialahy araka ny voalazan'ialahy nianatra nanao asa alafay hihihi na ialahy mody mamaky
Ary mahita ihany anie leio fa maninona no nisy an'io , azavao fa hain'ialahy ary porofoy ary no maha ara-baiboly azy mba hazava tsara hoe

Ary ny fanontaniako anakiray hodian'ialahy fanina ; momban'ny Pape sy ny celibat
9. ouioui ( 23/08/2010 01:37)
hoy hery
Katolika ve i ouioui sa mahenoheno any ambadika any (na any @ sektanareo any) fotsiny hoe infaillible hono ny Pape dia tonga dia aviavy eto?

Aza manao resaka gratos e, Saoly fotsiny aho fa mety ho "tsara" ihany hihihi

hoy hery
Tahaka ny kristianina miteny izany hoe "Tena prophète tokoa ve i Mahomet" ?

Aza miditra pataloha tery e hihihi, samy tsy silamo leisy isika a
10. ikaretsaka ( 23/08/2010 01:53)
ny nanaovako ny finoako taloha mandra pahatongan'ialahy nanontany marina hoe "fa ahoana ny katolika" no ala safay fa tsy izao intsony.. izao ze tian'ialahy anontaniana anontanio fa tsy maninona

Premièrement il est presque impossible de prouver que Pierre (le supposé premier pape) ait mis une seule fois les pieds à Rome !

raha mamaky tsara ny asan'ny apostoly ramose dia hahita hoe "c'est pourquoi on est finalement arrive a Rome (Acts 28:14)
raha mamaky ny Asan'ny Apostoly ianao fa tsy mitsimpotsimpony fotsiny dia hahatsapa fa izay mihitsy no tanjon'i Lioka. fa tsy hoe tapaka tampoka araka ny eritreretan'ny envanjelikaly azy akoryt io tantara io

Diniho tsara koa ity
(Lioka 22:31-32)
ait autem Dominus Simon Simon ecce Satanas expetivit vos ut cribraret sicut triticum
ego autem rogavi pro te ut non deficiat fides tua et tu aliquando conversus confirma fratres tuos
Le Seigneur dit aussi : Simon, Simon, voici, satan a demandé instamment à vous cribler comme le blé;Mais j'ai prié pour toi, afin que ta foi ne défaille point; et toi, quand tu seras converti, affermis tes frères.
(haina0o kosa angamba ny manavaka ny toi @ vous e"???)

dia mbola nahaliana koa fa mba namaky ny tantaran'i Lotera ahot@ izaho tapak'hevitra ga tsy hanao alasafay intsony: dia izao no nolazain'i Leiry
hoy i Lotera:

Why are you searching heavenward in search of my keys? Do you not understand, Jesus said, 'I gave them to Peter. They are indeed the keys of heaven, but they are not found in heaven for I left them on earth. Peter's mouth is my mouth, his tongue is my key case, his keys are my keys. They are an office. They are a power, a command given by God through Christ to all of Christendom for the retaining and remitting of the sins of men. (Martin Luther 1530 A.D.- after he left the Church 1)

(de sadaikatra aho... verifiero ny sermon an'i Lotera t@ 1530 raha tsy mahatoky ianao..hoe kay ve na i leiry aza nihaiky e)
11. ouioui ( 23/08/2010 01:58)
Tena borné ika klé hihihi, ndama hainaga miverina eny an-dabilio , taiza aho ny nitsimpotsipona hoatran'ialahy io , sady izay indray mamorimporina hihihi
12. ikaretsaka ( 23/08/2010 02:09)
le argu ramose a .. avohay le argus ee...
aiza le contre argu hojerena fa aza mi affirme gratos hoa...
13. ouioui ( 23/08/2010 02:17)
Contre argu hihihi, aiza izay argun'ika borné hihihi, haingana hoa ,haingana e, tsy milaza ninonino ny zavatra foronin'ialahy e
Resaka tsimpontsimpona fotsiny , izay mampetipety azavao tsara ara-baiboly dia atsaharo ny resaka asa alafay hihihi
14. ikaretsaka ( 23/08/2010 02:24)
io efa nomeko io ny karatro... anao indray izao fa tsy eo no hahaha sy hihihi eo..

navoakako ny ara baiboly ... navoakako ny an'i lotera... ka inona ihany?
15. ouioui ( 23/08/2010 02:27)
Ialhy no réponse à tout dia emeo ny hevitr"ialahy ika borné a hihihihi, hahaha
Midelira i mompra hihihihi
16. ikaretsaka ( 23/08/2010 02:28)
ka atsikio ny karatra ho contrena fa aza ny tany vaky no hihomehezana e
17. ouioui ( 23/08/2010 02:34)
Tsy mamaky indray lety zany hihihi, aza atao asa alafay e hihihi
18. ouioui ( 23/08/2010 02:36)
Hamoahako indray ialahy dia vakio tsara fa aza miala alabala ary , ahoana dakôro ve ialahy aloha fa tsy hanao asa alafay e , mila mivoady ialahy aloha haingana fa tsy hamerina sy hamorimporina hihihi,
19. ouioui ( 23/08/2010 02:54)
Ahoana lasa moana tampoka teo i ika réponse à tout fa naninona e, sao dia nitsitra ao ary hihii, aiza ianao ry Cyril @ ilay glaces e hihihi
20. ikaretsaka ( 23/08/2010 03:00)
io lava be miampy ny hevitr'i Lotera efa navoakako ni contrer-na ny hevitrao sy ny hevitrareo protestanta momban'ny infaillibilite io contrena fa aza za e...
io hitadiavana valiny haingana .... io dinihina sy traitena
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2025 - page load 0.2158