Ze souyii Sariliha

41. booboo ( 14/01/2015 10:11)
mba hazavao kely amiko hoe ry Mpisotrotoaka nahoana Canard Enchaîné no ho asian-dry zareo intégristes koa ? vive la presse libre ho'aho !(mety ho je suis un canard koa aho atsy ho atsy hahahahahahaha)
42. rhaj0 ( 14/01/2015 18:17)
Fa ny mandaginina ny olona aty izao dia hoe, milahatra sy misehoseho daholo ery izany ry Hollande sy ny sisa fa hoe "Je Suis Charlie". Dia hoe "Je Suis" @ ahoana? Dia hoe "Liberte d'expression"...

FANEFA...

Hendratrendratra daholo ny olona saro-piaro @ "Liberte d'expression" izao fa ny lalAna (kasaina) avoaka, ao Lafrantsa ao, kay toa tena mamitaka fa manatery ny "Liberte" hono... Fa ilay mandeha milahatra ao Paris k'lou dia .. comme d'habitude... "paraitre"


Entre-pa koa fa nosinganin'ny taty Kanada hono hoe
- i Sarkozy dia nahay nanao melee.. ary dia 1er rang t@ filaharana.. bien paraitre.
- dia nisy mpanao gazety nanoratra an'io. Fa avy ny teny nidina avy@ Lagardere, hoe ovay.
- dia novana tokoany moa. Dia hoe, voatositosiky ny cohue i Saricoco ka dia lasa lohalaharana..

Esy e ry "liberte d'expression" ao Lafrantsa ao e...
43. rhaj0 ( 15/01/2015 13:44)

http://www.lapresse.ca/debats/chroniques/yves-boisvert/201501/14/01-4834951-contre-le-delit-dopinion.php
Le droit doit protéger le commentateur comme «le satiriste ou le caricaturiste, qui sautent sur un point de vue, lequel peut être seulement accessoire au débat public, et le gonflent hors de toute proportion dans une caricature outrancière pour informer ou faire rire le public, écrivait le juge Ian Binnie en 2008. Leur fonction n'est pas tant de faire progresser le débat public que d'exercer le droit démocratique de se moquer des gens qui protestent dans l'arène publique. La population comprend parfaitement que c'est là leur fonction».


Parce que les 4 millions ont défilé et ont clamé "Je Suis Charlie" (assumant que c'est) pour la liberté d'expression. C'est bien (de bien paraître dans) les défilés mais il faut bien voir les Lois... Et il faut être plus que vigilant quand les gouvernants, au nom de la sécurité ou du 'respect' (des religions) vont écraser cette liberté d'expression.

Il faut rajouter 'Je Suis Charlie Dieudonné' M'bala M'bala.. lui aussi c'est un artiste.
http://www.lemonde.fr/societe/article/2015/01/14/apologie-du-terrorisme-dieudonne-place-en-garde-a-vue_4555652_3224.html
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2024 - page load 0.1317