prière pour la paix à Madagascar, dans le monde, et afin ...

1. rzakarivola ( 28/09/2009 14:33)
Je prie pour la paix à Madagascar, dans le monde, et afin que nous marchions dans la vérité.

En réfléchissant bien, je me rend compte que le monde ne peut pas donner cette paix, si non, il y aurait déjà eu paix et on ne serait pas tout le temps et partout en guerre les uns contre les autres. La paix et la joie, c'est la justice du règne de Dieu [Romains 14:17].
Père qui es aux cieux, ... que ton règne vienne" [Mathieu 6:9-10]. Puis, je me souviens de ce qu'a dit Jesus : "Mais si c'est par l'Esprit de Dieu que je chasse les démons, alors, de toute évidence, le royaume de Dieu est venu jusqu'à vous."[Mathieu 12:28], c'est donc que le règne de Dieu est déjà venu avec et par Jesus, mais pourquoi n'y a-t-il pas de paix ? Est-ce un mensonge ou bien c'est vrai mais les hommes, ayant le choix de prendre ou ne pas prendre ce règne de Dieu, n'ont pas reçu ? Quelle est la vérité ?
Ma prière est donc que nous marchions dans la vérité, afin de ne pas nous tromper en ce qui concerne une chose vitale telle que la paix, pour le pays et méme pour le monde. Il faut marcher sur le chemin, mais la vérité n'est pas un chemin que je sache, mais le chemin non balisé est dangereux, on risque de ne pas retrouver le chemin vers la paix si ce chemin n'est pas balisé. La vérité c'est le balisage du chemin de la paix. Donc, pour rester sur le chemin de la paix, qui est donc le règne de Dieu, il faut marcher sur le chemin balisé par la vérité, Jesus est le Chemin, la vérité et la vie [Jean 14:6].
Pour connaître la vraie paix alors, il faut marcher sur Jesus (par la foi en Lui), se limiter à la Vérité (ses enseignements), si je veux que Madagascar et le monde soit en paix, ma prière est que tout le monde suive Jesus, que toutes les nations deviennent ses disciples, qu'ils soient baptisés au nom du Père, du Fils et du Saint Esprit, et qu'ils se soumettent aux enseignements de Jesus [Mathieu 28:19-20]. De cette manière, ils nous sera laissé à tous la paix ed Jesus, car IL ne donne pas comme le monde donne [Jean 14:27].


[center]BAPTEME AU NOM DU PERE, DU FILS, ET DU SAINT-ESPRIT[/center]
Le baptéme, qui est le deuxième ordre de Jesus à ses disciples est devenu un sujet de séparation et de discorde entre différents croyants chrétiens. Ce n'est pas le baptéme en fait, mais plutôt l'interprétation pour la pratique. Sans parler des façon (rituelles) de baptiser, il y a aussi le nom par lequel on baptise, certains insistent sur la trinité tandis que d'autres sur le nom de Jesus uniquement. Les deux sont écrits dans la Bible, et comme la Bible ne se contredit pas, elle s'explique elle-méme en fait, il n'y a point de contradiction concernant ce "nom".
Dans [Actes des Apôtres 2:28], il est écrit "Pierre leur répondit :- Changez, et que chacun de vous se fasse baptiser au nom de Jésus-Christ, pour que vos péchés vous soient pardonnés. Alors, vous recevrez le don du Saint-Esprit.", là où certains pensent que le baptéme doit étre au nom de Jesus uniquement. En fait, ce verset explique le sens du baptéme au nom de la trinité :
- Changez (repentez-vous) : (baptéme au nom du Père)
- Que chacun de vous se fasse baptiser au nom de Jesus-Christ, pour que vos péchés vous soient pardonnés. : foi en le sacrifice expiatoire, accompli de Jesus (baptéme au nom du Fils)
- Alors, vous recevrez le don du Saint-Esprit : (baptéme au nom du Saint Esprit.)
En effet, au nom du Père signifie qu'on se compare à Celui que nous appelons Père, on se sent indigne d'étre appelé son enfant, on regrette de ce qu'on est pécheur, c'est la repentence.
A quelqu'un qui se repent, le Père ouvre ses bras, le nettoie, lui donne de nouveaux habils et fait méme un grand festin dans son royaume pour l'enfant perdu retrouvé. Tout le monde sait dans la téte (méme les non chrétiens) que Dieu est misericordieux, seulement, face à la réalité du péché, il faut une preuve de cet amour du Père, et ce chaleureux accueil qu'on aura, c'est pour celà que Jesus-Christ fut mort sur la croix, pour étre la quittance de ce pardon éternel.
A celui qui croit en Jesus (et a donc la garantie du pardon), Dieu donne son Esprit Saint, afin que le sauvé garde sa quittance, sa foi, mais aussi et surtout, pour qu'il serve de témoin de tout celà devant le monde, témoin avec Parole et puissance.

Souvent, les gens s'empressent de pratiquer le rituel symbolisant le batptéme, sans compléter ces trois étapes (sous l'autorité de trois noms), pire, les croyants mettent leur confiance dans les rites pratiquées. IL y a des raisons à celà:
- beaucoup de gens croient (ou pensent croire) en le sacrifice expiatoire (accompli) de Jesus, sans passer par une repentence qui vient du coeur.
- certains se repentent, et ont l'assurance, entendent parler et étudient théoriquement le Saint Esprit, sans en avoir aucune pratique de vie dans l'Esprit Saint.
- d'autres sont pressés dans le baptéme du Saint Esprit et négligent les deux premières étapes nécessaires. J'en ai méme entendu qui ont témoigné que le Saint Esprit existe, ou des témoins de JEHOVAH (le Père donc). Il est écrit cependant écrit que le Père et le Saint Esprit témoignent du Fils. Il est vrai que l'oeuvre du Saint Esprit, tel que Jesus l'a dit se témoigne par des puissances hors du normal que nous connaissons : visions, guérison de maladie, exorcisme, ...etc. Mais il faut faire attention car les esprits mauvais aussi savent faire tout celà, ils en ont reçu le pouvoir. Il faut savoir discerner l'esprit à l'oeuvre pour chaque événement. Il faut un sceau qui dit que c'est bien le Saint Esprit qui fait le miracle et non un esprit de mensonge. Il y a beaucoup de passages dans la bible qui nous indiquent comment distinguer le vrai du faux prophète, l' Esprit de Dieu de tout autre esprit.

Quelquesoient ces différentes raisons apparentes, ils se résument en une phrase : La foi en l'évangile (que Jesus s'est sacrifié pour le monde, afin d'obtenir le pardon de tous les péchés et le salut) ne va pas loin sans la foi en la résurréction de Jesus. Si l'évangile est la quittance attestant que toutes nos dettes spirituelles (et/ou morales) ont été aquittés par le sacrifice de Jesus, la résurrection de Jesus est le caché qui authentifie la quittance, sans celà, Il n'y a pas de preuve que ce sacrifice est vraie, que ce Jesus est vraiment le Christ, Fils du DIEU vivant.
Les trois étapes du baptéme dont Jesus à ordonné à ses disciples ne peuvent étre complétés que si le croyant croit dans son coeur que Jesus est ressuscité, c'est à dire, qu'IL est vivant, au point que sa parole (ses enseignements) sont à prendre au sérieux et en intégralité.

Bon courage mes chers frères et soeurs pour la lutte, priez afin que notre pays Madagasar, et le monde reçoivent Jesus, que nous marchions dans la vérité afin d'arriver à la paix, que la volonté de Dieu soit faite sur Terre comme aux cieux.
novalian'i ni81 ny 07/10/2009 06:23
2. rakapy ( 28/09/2009 14:56)
Ny paix dia possible no ahatanteraka azy aty Mada satria tsy ampy vola hividianana basy sy baomba ary roplam mpajera bomba izahay aty.
Fa ny hoe mba angataho izahay mba handroso ara toe-karena malaky fa efa ela nijalina no tena ilainay.
3. rzakarivola ( 28/09/2009 15:06)
rakapy >>> ny teninao ihany dia manambara fa ireo manan-karena tsy mba en paix satria afaka mividy baomba sy ny tariny.
Tsy mbola tonga teto ny vazaha, araka ny tantara dia efa nisy fifanafihana sy ady, famisaviana, sy fifamonoana teto Madagasikara raha tsy diso aho.
Sady raha ny fitaovana no mahatonga ny olona tsy hanana paix dia tsy asiana fotsiny izy dia vita, saingy ny fitaovana tsy namorona ny tenany fa ny olona no namorona azy, hanatanterahany ny ao am-pony, noho izany ny tsi-fisian'ny fiadanana dia avy ao am-po fa tsy avy amin'ny zavatra ety ivelany.
Kanefa lazaiko anao fa tsy ny harena sy ny fahantrana no mampisy na tsy hananana fiadanam-po, ny harena rahateo tsy voafaritra mazava hoe inona no atao hoe manan-karena, fa raisiko @ tenin'i Jesoa hoe : izay mitady harena, izany no olona tsy manana fiadanam-po. Iza no olona tsy mitady harena ? Izay mahatsapa fa manana ny zava-drehetra ao @ Andriamanitra, izy ihany no hanana fiadanam-po. Ary tsy misy mahalala ny Ray afa-tsy ny Zanaka sy izay tian'ny Zanaka ampahafantarina Azy
4. rakapy ( 28/09/2009 15:19)
Ka aminao izany dia tokony hihonona eo @ misy azy ireo olona izay teraka teo an-jaoridira ary tsy nihina afatsy fako nandritry ny fiainany?
Ny hoe mitady harena dia tsy voatery hoe te hanana villa 14 fa ny hoe mba miaina toa ny olombelona ara-dalana.
Ny Adi-tsaina sy ny fitaintanana dia tsy hiala eo @ fiainan'ny zanaka'olombelona nahoviana na hoviana.

Aza sesefana kabary manidina ny zanak'olombelona fa ilazao ny marina sy toroy hevitra marina hitondrany ny fiainana satria ilay lanitra izay andrahandrainareo dia hitovy ny tsy fahafanataranao hoe avy taiza ianao talohan'ny niavianao teto an-tany.
5. Ratoa ( 28/09/2009 21:07)
Ka ny ady ao M/car adin'ny mpanana koaaa! Raha adin'ny tia tanindrazana na ny fitovian-tsaranga dia tsy ho izao mihitsy ny fandehany. Azo natao ny nanongana an-dRa8 fa ty ilaina potehana ny orin'asa satria ny vahaoka madinika ny miforitra miasa ao. Azo natao tsara mihitsy ny nationaliser ireny dia ny fanjakana no mitohy mitantana. Izao ka, ny vary tsy voaloa vola tsy hita izay nalehany anefa ny vahoaka madinika mitsako tsy misy. Ny asa tsy misy. Ny vola midin-danja.
Nisy fahadisoana be dia be.
Andriamanitra anie ampihiratra ny maso mitampon'ireo matory sy miady noho ny vola amankarena fa tsy nohon'ny fanomezana anjara masoandro ny madinika efa ela niforetana.
6. simplex ( 28/09/2009 21:38)

amen
7. ikaretsaka ( 29/09/2009 00:07)
rakapy:

Ka aminao izany dia tokony hihonona eo @ misy azy ireo olona izay teraka teo an-jaoridira ary tsy nihina afatsy fako nandritry ny fiainany?
Ny hoe mitady harena dia tsy voatery hoe te hanana villa 14 fa ny hoe mba miaina toa ny olombelona ara-dalana.
Ny Adi-tsaina sy ny fitaintanana dia tsy hiala eo @ fiainan'ny zanaka'olombelona nahoviana na hoviana.

Aza sesefana kabary manidina ny zanak'olombelona fa ilazao ny marina sy toroy hevitra marina hitondrany ny fiainana satria ilay lanitra izay andrahandrainareo dia hitovy ny tsy fahafanataranao hoe avy taiza ianao talohan'ny niavianao teto an-tany.

Izay ange le nanontaniako an-drazaka sy I niryna fa tsary novaliany hatr@ zao e
Ho'zy Zahako hoe @ fomba ahoana no hialazako hoe mihinana sy mifalia sns miaraka @ tsimpona adiny 2...@ olona tsary manan-kialofana sy tsy nikaly 2 andro?


8. soanja ( 29/09/2009 02:34)
Izay rehetra misy dia mitondra amin'ny mahasoa avokoa. Manana faharetana eo amin'ny fiainana. Mivavaha ho an'ny fitoniana. Ary ny fifohazam-panahy ny tsirairay dia havondron'Andriamanitra tokoa ho vavaka tanteraka!

Mitonia ao anaty rivo-doza ry havako!
9. cutie ( 29/09/2009 03:23)
Mpandefa : soanja [ Valio ] 29-09-2009 04:34:47
Lohateny : Re : prière pour la paix à Madagascar, dans le monde, et afi
Izay rehetra misy dia mitondra amin'ny mahasoa avokoa. Manana faharetana eo amin'ny fiainana. Mivavaha ho an'ny fitoniana. Ary ny fifohazam-panahy ny tsirairay dia havondron'Andriamanitra tokoa ho vavaka tanteraka!

Mitonia ao anaty rivo-doza ry havako!

ndraindray za lasa saina ihany we tsy misy zavatra vanona mitsy @ ty fiainana ty fa ny vao2 heno matetika de refa tsy ratsy de mampa daholo :cry:
Fa haiko ihany ny valin'reo ka :), priere pour la paix ao anatinao alou zay vo priere pour la paix an' ny dago sy ny rehetra :D
10. soanja ( 29/09/2009 04:19)
cutie:

Mpandefa : soanja [ Valio ] 29-09-2009 04:34:47
Lohateny : Re : prière pour la paix à Madagascar, dans le monde, et afi
Izay rehetra misy dia mitondra amin'ny mahasoa avokoa. Manana faharetana eo amin'ny fiainana. Mivavaha ho an'ny fitoniana. Ary ny fifohazam-panahy ny tsirairay dia havondron'Andriamanitra tokoa ho vavaka tanteraka!

Mitonia ao anaty rivo-doza ry havako!

ndraindray za lasa saina ihany we tsy misy zavatra vanona mitsy @ ty fiainana ty fa ny vao2 heno matetika de refa tsy ratsy de mampa daholo :cry:
Fa haiko ihany ny valin'reo ka :), priere pour la paix ao anatinao alou zay vo priere pour la paix an' ny dago sy ny rehetra :D


namaste Cutie!


:-* :-* :-* :-* (l)
11. Mandefitra ( 29/09/2009 06:24)
Razakarivola:

- Changez (repentez-vous) : (baptéme au nom du Père)
En effet, au nom du Père signifie qu'on se compare à Celui que nous appelons Père, on se sent indigne d'étre appelé son enfant, on regrette de ce qu'on est pécheur, c'est la repentence.
- Que chacun de vous se fasse baptiser au nom de Jesus-Christ, pour que vos péchés vous soient pardonnés. : foi en le sacrifice expiatoire, accompli de Jesus (baptéme au nom du Fils)
- Alors, vous recevrez le don du Saint-Esprit : (baptéme au nom du Saint Esprit.)

Lazainao ao ambony ao fa rituel fotsiny ny an'ny sasany ny Batisa/Batemy @ anaran'ny Ray sy ny Zanaka sy ny Fanahy Masina.

Fanontaniana:
Moa ve ny zaza zay entina hatao Batisa, tsy mendrika ny ho zanak'Andriamanitra?, handray ny famonjena vitan'i Kristy, ary ho Tempolin'ny Fanahy Masina?

Ho aminao ny fiadanan'ny Tompo.
12. ikaretsaka ( 29/09/2009 15:47)
ka le repenter voa tsy hoe mitoamania @ fahotana ny dikany .. fa hoe tongava saina... miverena en contact @ zava misy fa tsy misavoamboana any anivon-danitra any
13. cutie ( 29/09/2009 23:22)
Mpandefa : ikaretsaka [ Valio ] 29-09-2009 17:47:14
Lohateny : Re : prière pour la paix à Madagascar, dans le monde, et afin ...
ka le repenter voa tsy hoe mitoamania @ fahotana ny dikany .. fa hoe tongava saina... miverena en contact @ zava misy fa tsy misavoamboana any anivon-danitra any
:-D :-D :-D :-D
14. niryna ( 01/10/2009 14:47)
[quote=rzakarivola]
Je prie pour la paix à Madagascar, dans le monde, et afin que nous marchions dans la vérité.

Raha ity olo-mahantra ity no miantso ka mitaraina amiko ary hifona amiko dia ho sitraniko ny taniny ary izaho ho Atraniny ary izy ho oloko
Raha mbola mifangaro foana ny ody gasy sy ny sampy sy ny finoanoampoana sy ny dadarabe dia tsy mamaly vavaka antsika Atra
Enga anie ka tena anatona an'Atra avokoa ny vahoaka malagasy rehetra fa raha tsy izany dia tsy ho sitrana ny tanintsika satria manjaka ny herin'ny maizina.
Vao amaly izao no nahenoko hoe nisy fianakaviana mivarotra dia nisy nametraka tapakazo ,tavoahangy misy ranomanitra sy zavatra izany ary zavatra hafa eny amin'ny rindrina. tsss
Mivavaka fotsiny dia esorina ireny amin'ny anaran'i kristy HS kely fa azafady
15. rakapy ( 01/10/2009 15:31)
Raha izany ve ry Nirina no dinihina tsy mampalahelo i M/car satria dia 60% mahery no mitonotena fa xana ny Malagasy. Tokony ho resy mora foana ireo lazainao fa mpanompo sampy sns... nefa nahoana no mbola fahantrana sy fifankahalana sy tsy fitovian-kevitra no manjaka eto an-tanindrazantsika?
Aiza avokoa ireo mitonon-tena fa xana maro be no tsy mivondrona mba hivavaka ho an'i M/car?
Mandaitra marina ve ilay vavakareo?
16. ikaretsaka ( 01/10/2009 15:39)
Am-po mieritreritra e
17. niryna ( 03/10/2009 03:59)
rakapy:

Raha izany ve ry Nirina no dinihina tsy mampalahelo i M/car satria dia 60% mahery no mitonotena fa xana ny Malagasy. Tokony ho resy mora foana ireo lazainao fa mpanompo sampy sns... nefa nahoana no mbola fahantrana sy fifankahalana sy tsy fitovian-kevitra no manjaka eto an-tanindrazantsika?
Aiza avokoa ireo mitonon-tena fa xana maro be no tsy mivondrona mba hivavaka ho an'i M/car?
Mandaitra marina ve ilay vavakareo?


diso fieritreritra hianao 49% no mpino
7% no silamo
ary ny ambiny mino zavatra hafa ,jereo ny tantara .Manjaka satana satria ahoana ,afangaro ny dada rabe sy ny kristal sy ny hafa hany ka tsy fantany intsony izay ho raisiny ary dia tsy mahita teny alahatra dia miteniteny foana sy mihevitra fa ho manana ilay fahalalana, santionany iray io milaza fa kristiana izy kanefa tsy mino an'i kristy ho mpanelanelana antsika no manandro sy manao joro ary mbola mampianatra vilana ihany sy manenjika ireo mpitoriteny ato amin'ny sera.Heveriny fa ho vatapina angamba ny daomy na dia eto fotsiny ihany aza,mety manjaka fohy izy fa any aminy daholo no hianjeran'ny rihitra rehetra raha mbola mitohy ny fankahalany ny kristiana

:arrow:[b] Kolosiana 2 18 Aza mety hofitahina tsy hahazoanareo ny loka noho ny fanetren-tena haitraitra sy ny fivavahana amin'ny anjely ka mitompo amin'ny zavatra efa [tsy] hitany sady feno fiavonavonana noho ny fisainan'ny nofony

18 Let no man rob you of your prize by a voluntary humility and worshipping of the angels, dwelling in the things which he hath seen, vainly puffed up by his fleshly mind,[/;b]


18. rakapy ( 03/10/2009 05:15)
Hoy Niryna
diso fieritreritra hianao 49% no mpino
7% no silamo
ary ny ambiny mino zavatra hafa ,jereo ny tantara .Manjaka satana satria ahoana ,afangaro ny dada rabe sy ny kristal sy ny hafa hany ka tsy fantany intsony izay ho raisiny ary dia tsy mahita teny alahatra dia miteniteny foana sy mihevitra fa ho manana ilay fahalalana, santionany iray io milaza fa kristiana izy kanefa tsy mino an'i kristy ho mpanelanelana antsika no manandro sy manao joro ary mbola mampianatra vilana ihany sy manenjika ireo mpitoriteny ato amin'ny sera.Heveriny fa ho vatapina angamba ny daomy na dia eto fotsiny ihany aza,mety manjaka fohy izy fa any aminy daholo no hianjeran'ny rihitra rehetra raha mbola mitohy ny fankahalany ny kristian

Ary toa manao farateny ry tony e! fa ngah tsy mpanara-dia an'i kristy indray izato izy :-D :-D :-D
19. ikaretsaka ( 03/10/2009 11:59)
Ka raha 49 +7 %...efa mihoatran'ny antsasa manila na izany aza...
Niryna>efa lazaina foana hoe fantaro aloha ny tena hevi dehibe fonosin'ny joro,sikidy sns...
De atombohy@ lojika tsotra fotsiny hoe Matoa ireny misy de sitrak'Atra ny mampisy azy. Io tsy en contact @ realite sy ny minia manda be fahatany ny zavatra tsy hay io ihany no....
Efa lazaina foana fa eeeeee tenenina foana fa eeeee
20. ni81 ( 03/10/2009 12:17)
Niryna>efa lazaina foana hoe fantaro aloha ny tena hevi dehibe fonosin'ny joro,sikidy sns...
inona no tena zava-dehibe @ ireo?
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2026 - page load 0.1224