hono hoa r'ireto reflxion-ko personnelle ity?

21. Rainikarabo ( 15/03/2006 16:43)
sipagasy> ampiko kely ihany fa ito indray ianao no mitady ny "source" raha tsy mino

....Le 1er avril 2003, les familles de Lalamby montaient dans des cars et quittaient Tananarive avec en tête le rêve d'un avenir meilleur.....
22. Robert ( 15/03/2006 20:39)
http://www.lexpressmada.com/article.php?id=41445&r=7&d=2006-03-14
23. Rainikarabo ( 15/03/2006 22:02)
....Le 1er avril 2003, les familles de Lalamby montaient dans des cars et quittaient Tananarive avec en tête le rêve d'un avenir meilleur.....
24. xxx ( 16/03/2006 13:00)
Fitsidihan’i Kofi Annan:Noroahina daholo ireo 4’mis
Tsimba
16-03-2006
Tonga manao fitsidihana ôfisialy eto amintsika nanomboka omaly ny sekretera jeneralin’ny firenena mikambana. Fepetra noraisin’ny mpitondra voalohany indrindra tamin’izany fitsidihana izany dia ny fanalana ireo mahantra manemitra ny arabe.

Ny torimaso no itovizana amin’ny mpanan-karena araka ny fomba fiteny, tsy mba toy izany kosa no
nahazo ireto mpatory an-dalàna, fa dia natao “roaka alika” sanatria ny vava miteny, fa tonga i Kofi Annan. Omaly alina tokoa mantsy, tokony ho tamin’ny 9 ora teo dia nanao be midina ny avy ao amin’ny kaominina, ary ny “délégué” ny firaisana voalohany mihitsy no nirotsaka an-tsehatra nandroaka ireo 4’mi, matory akaikin’ny tonelina Ambohidahy sy Ambanidia. Fianakaviana izay efa ao anatin’ny torimaso tanteraka ny ankamaroany. Atody ve moa hiady amim-bato fa dia nofehezina ny entan-kely ary
nitsaitsaika niala moramora. Ireto mpandroaka moa amin’izany be fiavy tokoa, ka ny mikapoka mikapoka ny mandaka mandaka. Fanontaniana mipetraka ary. Maninona no roahina izy ireo? Ary manaja ny zon’olombelona ve izany fomba nandroahana azy ireo izany? Sa ve tsy tiana ny hahitan’i Kofi Annan ny tena zava-misy marina dia ny fahantrana izay mangeja ny Malagasy maro an’isa? Raha izay no izy dia fihatsaram-belatsihy fotsiny ihany izany ny an’ity fitondrana izao ity. Madio ivelany, nefa ny atiny dia tena poakaty tanteraka. Raha nanontanianay moa ireo fianakaviana vitsivitsy voaroaka ireo dia nilaza fa efa am-polontaonany maro no efa nijanonany teo. Ny hany tiana hatsipy fotsiny dia tsotra. Tsy fidiny ho an’izy ireo ihany koa ny hatory eny. Tsy zarany aza moa mba nipetraka tamin’ny ”villa” hoatran’ireo mpitondra rehetra ireo!
Raha tiana ny hialan’izy ireo eny dia tokony homena trano izy ireo, izay ihany koa ny adidy fara-fahakeliny tokony ho ataon’ny fanjakana amin’izyzy ireo.

25. xxx ( 16/03/2006 16:13)
Monsieur Martial DJIVAN
(adresse cachée)

A

Son Excellence,
L’ambassadeur de Madagascar en France,
Monsieur Jean Pierre Razafy Andriamihaingo
4, avenue Raphaël 75016 PARIS
Tél. : 01 45 04 62 11

Paris, le 12 mars 2006

Son Excellence, Monsieur l’Ambassadeur,

Ayant eu connaissance de votre courrier adressé à Monsieur Patrick de Carolis, président du groupe France Télévision, en réaction au reportage sur Madagascar dans l’émission « Faut pas rêver », je, Martial DJIVAN, en tant que simple citoyen malgache, soucieux comme vous du devenir de notre cher pays, ne peux que m’indigner devant la bassesse où vous avez, malheureusement, remis, à travers cette lettre, notre si grand pays.

En effet, je n’aurai jamais cru qu’un Ambassadeur d’un pays qui est le mien se permette de se rabaisser à des polémiques stériles accouchés dans un forum et ce dans un dessein malhonnête de camoufler, sinon d’occulter une vérité indélébile : Madagascar est pauvre !

Je n’aurai jamais imaginé aussi qu’une personnalité de votre rang puisse ignorer les dires de nos aïeux comme quoi : « un problème reconnu est déjà à moitié résolu », pour que vous osiez encore vous attaquer sur l’objectivité et le professionnalisme qui ont animé les journalistes de France 3, au lieu d’esquisser honnêtement des résolutions qui devraient s’imposer face à ce désastre humanitaire dans lequel nous avons vu Madame Victoire après avoir fouillé et refouillé les ordures pour trouver un objet quelconque pour vivre sinon pour survivre, crée encore, et paradoxalement, des « clients » pour acheter ses produits de déchets.
Honnêtement, il n’y a pas de mots pour décrire cette « pauvreté endémique ». Le bon sens n’aurait jamais accepté qu’on cache une telle situation. Mais c’est ce que vous avez tenté de faire. Hélas !

Moi-même, je me suis volontairement adonné à ce polémique sur un forum, je l’avoue, car j’estime qu’un forum, d’autant plus anonyme, n’a de valeur que dans le défoulement intellectuel, sans plus. Et encore !

Bizarrement, vous, un ambassadeur de surcroît, vous êtes laissé influencé par des esprits fanatiques qui envoûtent certains forumistes en mal d’inspiration et a, donc, estimé nécessaire de pondre une lettre à l’attention du président du groupe France Télévision, Monsieur Patrick Carolis, pour se justifier. C’est vraiment dommage pour Madagascar ! C’est vraiment petit pour la diplomatie malgache !

Toutefois, j’espère qu’avec votre clairvoyance qui n’est pas du tout éteint mais simplement mis en éveil, vous saurez rehausser l’image de Madagascar non plus dans le champs de vision du fanatisme qui est prêt à justifier l’injustifiable mais dans une capacité d’un homme, portant le digne titre d’ambassadeur, apte à faire un bon discernement entre ce qui pourrait nuire au pays et ce qui lui portera bénéfice et honneur.

Recevez, Monsieur l’Ambassadeur, l’expression de ma déférente considération.
26. Rainikarabo ( 16/03/2006 21:25)
ary avy noraisina copie coller tany amin'ny forum tiako madagasikara ito taratasina karana iray ito an.
27. soasoafy ( 28/03/2006 12:46)
Misy vazaha izay mifanoratra tsy tapaka amiko @ mail de hoy izy hoe "mampalahelo be anazy mintsy hono ny mahita ny fiainan'ny mponina aty Madagascar" de tsy hitako ary zay nambara fa de ......
28. Achia ( 28/03/2006 14:10)
tonga de teneno izy hoe zay hiverina zanantany .Amizay
tsisy mahantra tsony any Mcar de be koa ny metisy hihih ny mahantra tsisy intsony ry Mme victoire reny mahazo trano maimaimpoana tsisy mpangataka tsony e la
sa misy RMI :*
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2024 - page load 0.2652