rafi-mpampianarana inona no mitondra soa ho an'ny malagasy?

1. tsangana ( 16/09/2005 12:12)
During the colonial period, the French established a system of public schools that was divided into two parts: elite schools, modeled after those of France and reserved for the children of French citizens (a status few Malagasy enjoyed); and indigenous schools for the Malagasy, which offered practical and vocational education but were not designed to train students for positions of leadership or responsibility. Middle-grade Malagasy civil servants and functionaries were trained at the écoles régionales (regional schools), the most important of which was the École le Myre de Villers in Antananarivo. Reforms of the public school system designed to give the Malagasy more educational opportunities were initiated after World War II. At independence in 1960, the country had a system of education almost identical to that of France.

Raha fintinina dia hita mazava eto fa tsy natao hahitan'ny ankamaroan'ny malagasy tombon-tsoa ny fampianarana misy hatramin'izao.Tonga ny fotoana hanovana azy satria tsy nahomby.Raha tokony hanala olana ilay rafitra, toa vao maika mitondra olana be.
novalian'i tsangana ny 17/11/2005 19:35
2. sonwin ( 16/09/2005 12:21)
aiza ho aiza amin'ny rafim-pampianarana ankehitriny no tsy mitondra tombontsoa ho an'ny malagasy?
3. maintsokely ( 16/09/2005 14:14)
Raha ny fijeriko azy dia toy izao:
Raha mijery ny toe-karena sy ny zavamisy amin'izao fotoana izao ary koa raha raha ohatra mitsinjo ny ho avy dia mila ovana ny rafi-mpampianarana.
Tokony hozaraina roa aloha ilay izy, misy natokana ho an'ny ankizy hanoy fianarana lavitra ary misy koa natokana ho an'ny ankizy tonga dia miasa avy hatrany na koa ahafahany mamorona asa. Izany akory anefa tsy misakana ny fifampidirana misy eo amin'izy roa.
Tokony hatsaraina izany ny resaka fampianarana tekinika ary asiana sampana maro mba ahafahan'ny ankizy misafidy.

Ny zavatra tsapako amin'izao fotoana izao dia marobe ireo ankizy manana bac nefa tsy afaka manao na inona na inona fa tsy manana spécialité nefa koa tsy manana moyen itsony hanohizana fianarana na koa tsy te hanoy intsony. Ny ray aman-dreny izay miezaka hampiana-janaka koa anefa dia maro no diso fanatenana satria noho ny tsy fisian'ny orientation dia matetika ry zareo tsy mahalala akory izay tokony hataony.
4. sonwin ( 16/09/2005 15:02)
Misy eto madagasikara daholo ireo zavatra lazainao ireo sy io "tokony" lazainao io..fa ny ankizy sy ny ray aman.dreny no tokony hametraka tanjona aty ampiandohana amin'ny safidy ataony amin'ny fianarana harahina. Raha fantatra ohatra fa hijanona eo amin bacc de efa tam seconde de nisafidy lalam-piofanana teknika, ny mahavoa ny mpianatra maro, mianatra ny olona dia mba mianatra fa tsy mametraka tanjona.Maro ny safidy azo atao eto Mada fa ny tsirairay no tokony hijery izay mety sy mahasoa azy
5. sonwin ( 16/09/2005 15:07)
Fanampiny: azo atoa ny maka Bacc manana specialité:Gestion, Commerce International, Travix Pub...etc...maro fa mahaiza fotsiny mametraka tanjona refa miboss e
Za aloha de tsy hitako mihitsy hoe aiza no tsy mety amin'ny rafim-pampianarana eto Mada e
6. adidy ( 16/09/2005 16:16)
Raha ny hevitro dia arakaraka ny fahefa-mividy eo anatrehan'ny RReny no ahafahany misafidy: raha misy ny atao, moa mazoto ny ankizy, tsy zara aza ve moa lasa @ izay ambony indrindra? Dia araka ilay nolazain'ny namana etsy ambony dia Pb d'orientation et d'information.
Raha ohatra indray tsy misy ny atao dia ny fialana @ ilay fahabadoana sy tsy fahaizana mamaky teny sy manoratra dia efa ady be ao an-trano: safidy hoe hatr@ rahoviana ny ankizy no alefa mianatra fa tsy manampy ny lehibe @ asa tany, olana ara-pitaovana, sekoly, matetika ny hatr@ CEPE vita ihany, fa raha te-hamonjy CEG ilay ankizy dia tsy maintsy mandeha 5 km tongotra...
7. tsangana ( 16/09/2005 19:43)
Ny fianarana dia tokony hitondra fandrosoana.Tokony hanala olana izay mitranaga eo amin'ny fiainan'ny tsirairay sy ny an'ny be sy ny maro ary indrindra ny farim-piainan'ny olona.Ny zava-misy anefa dia lavitra daholo izany rehetra izany, ary raha tsy diso aza ny fijeriko dia mikorosy fahana andro aman'alina ny olona.Tsy nitondra vokatra araka izay nantenaina ny sekoly,fa vao mainka aza nitondra olana.
Misy hevitra tsara nolazain'i maintsokely momba ilay education a deux vitesses.
Tokony hifantoka bebe kokoa amina'ny zava-misy eto M/scar ny fampianarana,ka ny fahaizana azo dia entina hanalana ny fahasairanana eto aloha.Ny rafitra misy amin'izao fotoana izao dia efa reraka tsy maharaka ny zava-misy intsony.
8. eh ( 17/09/2005 11:08)
tena marina izany fa mila fanamboarana ilay fanabeazana ê! mila atao mifanaraka amin'ny zava-misy eto an-toerana .Izao ny ankizy sady tsy gasy tsy vazaha tsy fantatra hoe inona!
9. sonwin ( 17/09/2005 18:40)
Aiza ilay tsy mety e? asio ohatra kely...amiko io dia miankina amin'ny tsirairay foana,na inona na inona rafitra eo, ny tenanao sy ianao ihany no antoky ny ho fahaizanao sy ny ho avinao.
Eh> gasy foana ny ankizy ka, fa mba miezaka mianatra teny vahiny angamba
10. tsangana ( 18/09/2005 16:43)
Indro ny valin'ny fanadihadihana mikasika ny fampianarana eto M/scar nataon'ny UNESCO:

Madagascar
Despite an active participation of donors, the economic and social situation in Madagascar remains rather troublesome with 9 million of the population living in poverty. The situation is aggravated by cholera pandemic (1999-2000) and hurricanes. The political crises which have been shaking the country these last years has also a paralysing effect on the national economy. The country is heavily indebted as well.

The educational system in Madagascar is heavily disturbed by the economic situation of the country and as well natural disasters. Parents have difficulties in financing schooling of their children, national budget is inadequate. All this influences the teaching environment and the quality of education. Additionally, regional disparities are rather large.

Total population (1999) : 15.5 million
Illiteracy rate (2000) : 33.5 %
Total expenditures for education (in % of GNP) : 1.9 % (1985)
Pupil/teacher ratio : 59 (1995-96)

Mino aho fa mety mahavaly ny fanontanianao io ry sonwin.Raha tsorina dia izao : anisan'ny antony mampahantra antsika ny fomba fisainana izay nametraka io rafitra io misy ankehitriny io.Mamokatra mpianatra sy "manam-pahaizana"tsy afaka manome vaha-olana ho an'ny malagasy ny fampianarana!Io ilay tsy mety ry sonwin.
11. Herimiafina ( 19/09/2005 20:59)
Tsotra fotsiny: ilaina isika any amin'ny ambaratonga rehetra.

Raha teknisiana no nanaovana anao dia aza mitetateta hanao direktera financier fa sady mangalatra ny place-ny sasany no tsy mahay akory dia tsy mampandroso.

Misy ny natokana ho mpitondra ambony, ary misy ny mila ny éducation de base.

Fa raha mianatra ny hitondr ambony daholo moa dia iza intsony no hoe entina eo.

''Monsieur le directeur, ou sont vos employés?''
''Mes employés? Eh bien ils sont tous promu directeur comme moi, donc je n'ai plus personne sous mes ordres.''

Jereo ny Japanina e.
12. Veloo ( 19/09/2005 21:13)
ka ahona ny hevitrao ry sonwin @ io valin-teny anglisy be io?
13. sonwin ( 26/09/2005 15:28)
raha ny fazahoako io teny angilisy be io dia tsy ny rafim-pampianarana no ratsy fa ny ntontolon'ny fanabeazana no tsy lavorary nohon'ny antony maro.

ka sao dia ny ahitana ntotolo mahomby no katsahina fa tsy hoe hanova rafitra?

tsangana> mbola tsy voavaly hoe aiza no tsy mety amin'ilay rafitra
14. tsangana ( 26/09/2005 20:46)
Sonwin>
Tsy haiko inona no valim-panontaniana andrasanao,fa ny hevitro dia toy izao:Ny firenena izay nandalo fotoan-tsarotra ka tafavoaka dia nanova na nanitsy ny rafitra izay tsy mahomby,raiso fotsiny ny ohatra izay nitranga tany Inde,Ile Maurice,Bresil,Chine....Nisy fotoana nahatonga saina ny olona ka nitady izay fomba entina mampandroso amin'izay fomba sahaza azy fa tsy nandika be fahatany ny rafitra avy any ivelany.
Indrisy fa mbola tsy tonga amin'izany isika.Ka tsotra ny valinteny ny zava-misy hatramin'izao dia tsy nitondra vokan-tsoa, ary tsy mamokatra olona izay mamaha olana eto amin'ny firenena:
1-Olom-bitsy ihany no nahitatombon-tsoa
2-Tsy hita mihitsy ireo "mpandinika" sy mpitarika ara-kevitra.
3-Aiza ny mpanao fikarohana ?
15. tsangana ( 17/11/2005 19:35)
ren'ny mpitondra ny faniriako, hisy fiovana ato ho ato amin'ny fampianarana.
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2024 - page load 0.7608