fa nisy inona ???
1. Noue
(
25/02/2009 18:02)
Mgr Odon Razanakolona s’est retiré de la médiation. Il demande à l’ONU d’intervenir comme médiateur et demande aux forces de l’ordre de faire son travail en protégeant la population et leurs biens
Odon Razanakololona du FFKM se retire de la médiation. Constatant que les 3 rencontres n'ont porté aucune avancée, il décide de se retirer.
- Retrait de Odon Razanakolona en nom propre et pas au nom du FFKM
novalian'i rangorivao69 ny 26/02/2009 01:20
2. batista007
(
25/02/2009 18:28)
fautin'i ra8 io eh ,rehefa ry pety no mba mandrana ny hanongana fanjakanana dia tonga dia eny tsiafahy ,misy ny manifestation any @ province tonga dia voasambotra tsy misy atak'andro koa rehefa tgv ve dia avela hanao izay tiany hatao satria hatahorana hoe tsy hifidy an'i r8 intsony ny province tana , izao tratran'i ra8 ny tanjony ,i tgv mba hoe credible ho mpanohitra lasa rien du tout ,manjaka ra8 e mahay,ny seza aloaha vao ny vahoaka c'est bien :-D :-D :-D
3. xxx
(
25/02/2009 18:39)
fa nisy inona ahoana ry le noue ah? hita fa hipitsihan'i katolika ny ra8 nao ko in ndray? raha katolika de mihevera tena
4. zandikely
(
25/02/2009 18:49)
L'opposant malgache Andry Rajoelina a annoncé la rupture des discussions avec le président Marc Ravalomanana, absent mercredi d'un quatrième rendez-vous prévu entre les deux adversaires depuis le début de la crise politique.
"A partir de maintenant, moi qui dirige cette lutte, je ne participerai plus à ces négociations. Personnellement, je n'y trouve plus d'intérêt", a déclaré en français M. Rajoelina, à la presse.
"Je me suis rendu (mercredi) à ce face-à-face dans l'objectif de trouver une solution face à la crise que subit Madagascar actuellement. Le fait que le président de la République ne soit pas venu à cette rencontre, cela signifie que la vie de la nation n'est pas prioritaire (pour lui)", a-t-il estimé.
Une quatrième rencontre depuis le début de la crise politique majeure qui secoue la Grande Ile de l'océan Indien depuis mi-décembre était prévue mercredi après-midi dans la périphérie d'Antananarivo.
Le président de la République, qui se trouvait en province dans la journée, ne s'y est pas rendu.
"A partir de maintenant, c'est le peuple qui va revendiquer. Nous allons intensifier les revendications de la population, revenir sur la place du 13-Mai", lieu de rassemblement habituel des partisans du maire destitué de la capitale, a-t-il annoncé, ajoutant: "J'ai été complètement déçu par les trois face-à-face".
Andry "TGV", surnommé ainsi par ses partisans pour son caractère fonceur, n'a pas précisé la date de ce nouveau rassemblement.
Un peu plus tôt, Mgr Odon Razanakolona, président en exercice de l'influent Conseil chrétien des églises à Madagascar (FFKM), médiateur dans la crise, avait annoncé à la presse qu'il se retirait, à titre personnel, des négociations.
"Durant les trois rencontres, rien n'a avancé. C'est le blocage total (...) Je me retire de la médiation. Les Nations unies nous avait demandé de conduire la médiation. Je demande aux Nations unies de prendre les dispositions nécessaires", a déclaré Mgr Razanakolona.
"A partir de maintenant, moi qui dirige cette lutte, je ne participerai plus à ces négociations. Personnellement, je n'y trouve plus d'intérêt", a déclaré en français M. Rajoelina, à la presse.
"Je me suis rendu (mercredi) à ce face-à-face dans l'objectif de trouver une solution face à la crise que subit Madagascar actuellement. Le fait que le président de la République ne soit pas venu à cette rencontre, cela signifie que la vie de la nation n'est pas prioritaire (pour lui)", a-t-il estimé.
Une quatrième rencontre depuis le début de la crise politique majeure qui secoue la Grande Ile de l'océan Indien depuis mi-décembre était prévue mercredi après-midi dans la périphérie d'Antananarivo.
Le président de la République, qui se trouvait en province dans la journée, ne s'y est pas rendu.
"A partir de maintenant, c'est le peuple qui va revendiquer. Nous allons intensifier les revendications de la population, revenir sur la place du 13-Mai", lieu de rassemblement habituel des partisans du maire destitué de la capitale, a-t-il annoncé, ajoutant: "J'ai été complètement déçu par les trois face-à-face".
Andry "TGV", surnommé ainsi par ses partisans pour son caractère fonceur, n'a pas précisé la date de ce nouveau rassemblement.
Un peu plus tôt, Mgr Odon Razanakolona, président en exercice de l'influent Conseil chrétien des églises à Madagascar (FFKM), médiateur dans la crise, avait annoncé à la presse qu'il se retirait, à titre personnel, des négociations.
"Durant les trois rencontres, rien n'a avancé. C'est le blocage total (...) Je me retire de la médiation. Les Nations unies nous avait demandé de conduire la médiation. Je demande aux Nations unies de prendre les dispositions nécessaires", a déclaré Mgr Razanakolona.
5. patrick2002
(
25/02/2009 19:02)
Atypique anie re olona ity Ravalomanana ity eh!
Tena tsy mieritreritra anao ho olombelona io rangahy io rehefa manao zavatra aminy ianao. Na izy mieritreritra ny tenany fa efa mesia .
Izay no hataoko hoe mety miresaka @ ody ity Rangahy ity ,ka izay lazainy odiny eo no hitondrany ny baolina.
Tena tsy mieritreritra anao ho olombelona io rangahy io rehefa manao zavatra aminy ianao. Na izy mieritreritra ny tenany fa efa mesia .
Izay no hataoko hoe mety miresaka @ ody ity Rangahy ity ,ka izay lazainy odiny eo no hitondrany ny baolina.
6. andrywu
(
25/02/2009 19:04)
taiza indray source nanaovana an'io copie coller io eh ,tsara saingy lazaina ny source mba tsy hisian'ny hono2,sa hoe ela no nanoratra an'io
7. zandikely
(
25/02/2009 19:13)
andrywu:
Source de l'article: http://qc.new.yahoo.com/s/afp/090225/monde/madagascar_politique_opposition
Source de l'article: http://qc.new.yahoo.com/s/afp/090225/monde/madagascar_politique_opposition
8. ravol
(
25/02/2009 19:18)
Madiniha dia mieritrereta ry Mpi-Serasera ! Aza verin'izay tombontsoa kely, aza tia tena e ! fa jereo ireo ho avintsika ireo ! Raha mbola manana ny maha olona nanaovan'ilay Mpahary ! Mandiniha tsara fa efa be no tsy nety, ary enga anie tsy hitombo izany rahampitso, rahafakampitso, ny ho avy...
Sarotra zao toerana misy ny firenena izao fa tsy ny fombana olona no vahaolana ka hifanasa vangy eto, fa mba hevitra ho vahaolana re atolotra e !
Diniho tsara ny fototry ny olana izay mbola vitsy no tonga saina rehefa nanadihady, dia manomeza vahaolana.
Mivavaha ary aza atao kinanga ny ho avin'ny firenenao !
9. zandikely
(
25/02/2009 19:23)
http://qc.news.yahoo.com/s/afp/090225/monde/madagascar_politique_opposition
J'espère que ça va marcher cette fois-ci
J'espère que ça va marcher cette fois-ci
10. xxx
(
25/02/2009 19:25)
andrywu , andrywai mba manàna koa hianareo hazondamosina fa tsy ny ps an'olokafa any no ampiasaina eto , fa tsy tarigetran'ny TIM mihitsy ny misoloky hita maso be fa tsy izy otrizao fa maharikoriko
12. Andribe
(
25/02/2009 19:55)
ary le xxx ty raha hampiantsy ady an inona no hidiran ny katolika ao satria ve ra8 protestanta sao dia mba hahita loza eo :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
13. Noue
(
25/02/2009 20:24)
"A partir de maintenant, moi qui dirige cette lutte, je ne participerai plus à ces négociations. Personnellement, je n'y trouve plus d'intérêt", a déclaré en français M. Rajoelina, à la presse.mianga any indray ny didy jadona eee ! JE ! JE ! JE ! tssss
16. rangorivao96
(
25/02/2009 22:26)
Mitady anRangorivao efa ho adiny iray aho tsy sahy mipoitra eto akory izy oe hanafay ahy zany sssssssh aleo aho hande fa boto kely endaka kely ,henoko daholo reo vavany ao ambany ao ireo ,ka zany no hiandrasako mafy azy nefa niforitra any zany lery , boufff !!!
18. xxx
(
25/02/2009 22:34)
Mitafy an Rangorivao oe leio ? koela efaio ko tadiavn atao inon ko ela no mitady ny tenanla ?? tsy azoko fa mis adala ao , sa ralalaina ve efamipika e
19. rangorivao69
(
26/02/2009 00:09)
raouioui96> NATAOKO MAY TENA RAHA TSY NOSAKANALEH LE SARY IO , ZAO ELAH KOBON'OLONA FA IO NO MPAMONO VAHOAKA MALAGASY TSY MANAN-TSINY ,VENDRANA MARINA ,ELAH MATAVY ANY ANDAFY ANY NO MAMONO SY MAMPORISIKA NY MAHANTRA HAMONO TENA ,KINNNDRREUNN-TY :twisted: :twisted: :twisted:
20. TEGEVE
(
26/02/2009 01:14)
ry anaka rangorivao69 tsy mila ny ny "pehanao" intsony i andrywui fa efa manavy be tsy afaka mipetra intsony, efa misy ny sariny ao ka aoka ny tompomanjo ny hitsara azy raha mbola traboaina ihany izy (l) (l)