vita hatreo zany ny mondial 2010 ho an'ny malagasy

1. ravatorano ( 11/04/2008 06:51)
Araky ny voalazan ireo gazety maro mpitatitra vaovao ary santionan'ito aseho etsy ambany itsy dia vita hatreo izany aloha ny fandraisan'i Madagasikara anjara amin'ny mondial 2010 ary dia manaraka ho azy eo moa izany ny tsy fahazahoana mandray anjara amin'ny lalao iraisam pirenena rehetra .

Football • Mondial 2010

Madagascar officiellement éliminée


vendredi 11 avril 2008, par Rata
madagascar tribune



C’est désormais officiel, l’équipe nationale Malagasy est exclue des éliminatoires du mondial 2010.

La Fifa, organisatrice de l’évènement, vient d’informer le comité exécutif de la FMF de cette décision, suite logique de la suspension infligée au football malgache à cause de la dissolution de l’unique instance locale reconnue mondialement. Le milieu du ballon rond malgache est ainsi privé des rencontres internationales de sa sélection qui aurait dû affronter au mois de juin prochain, celle du Botswana, de la Côte d’Ivoire et du Mozambique. Et comme la suspension a fait tâche d’huile, la sélection nationale des moins de 20 ans, demi-finaliste au dernier tournoi Cosafa, ne sera pas également de la partie aux éliminatoires de la Can 2009. Prévue pour rencontrer, le 20 avril au Stade de Mahamasina, son homologue de l’île Maurice, l’équipe nationale de la Grande île rend les armes sans avoir combattu. Des beaux gâchis portant les griffes de ceux qui ignorent qu’une reconstruction interne ne nécessite en aucun cas la dissolution d’une institution.


novalian'i remena ny 16/04/2008 17:06
2. kiadi ( 11/04/2008 09:08)
fa in no nahatonga zany eh? resapolitika ko ve?
3. rajoelina ( 11/04/2008 09:34)
sady efa tsy afaka milalao na dia match amical aza.

Mbola tsy tonga saina ihany ve ry zalahy?
4. ravatorano ( 11/04/2008 09:56)
hatramizao aloha dia mbola tsy voapetraka ny "delegation spéciale" ho solon'ny FMF /

Football - Dissolution de la FMF
Silence du côté d'Ambohijatovo


La pression monte au ministère des Sports. Ce département n'arrive pas encore à mettre en place la délégation spéciale pour diriger le football.


Les Barea sont déjà exclus des éliminatoires de la CAN et du Mondial 2010.
Un mois après la dissolution de la Fédération malgache de football, le ministère des Sports, de la culture et des loisirs n'est toujours pas en mesure de mettre en place la délégation spéciale. Une délégation qui devra organiser l'élection des membres du comité exécutif de la nouvelle fédération. Le silence d'Ambohijatovo suscite la curiosité des footballeurs, des fans et même des politiciens. Le ministre des Sports Patrick Ramiaramanana serait-il tombé dans un bourbier en prenant cette décision ?
Pour apaiser la tension, Olivier Rason, directeur des Sports au sein du ministère, et seul responsable du ministère joignable par téléphone, a affirmé hier : «Les membres de la nouvelle délégation spéciale sont déjà prêts à relayer Ahmad, ancien président de la Fédération malgache de football, et son équipe».

Retour d’un émissaire

La décision de mettre en place cette équipe appartient au ministère, non à la Primature. Cette dernière aurait voulu attendre le retour de l'émissaire envoyé auprès de la Fédération internationale de football association (FIFA), à Zurich, pour plaider la cause du ministère.
De son côté, la FIFA, dans une lettre envoyée à Anselme Rabibisoa, ancien secrétaire général de la Fédération, a pris en considération la décision de l'équipe d'Ahmad. Ce dernier, par respect de la transparence, a transféré la gestion des affaires courantes de la Maison du football à Isoraka.
Mustapha Fahmy, secrétaire général de la Confédération africaine de football, a rappelé que les Barea de Madagascar sont, malheureusement, d'ores et déjà exclus du tour préliminaire de la Coupe du monde 2010. Sur un ton conciliant, ce haut responsable de la CAF veut jeter un pont entre le ministère malgache des Sports et la FIFA. Mais le respect des statuts de la FIFA, internationalement reconnus, reste toutefois une condition sine qua non pour le camp du gouvernement malgache.

Andry Ratovo
Date : 11-04-2008
L'Express de madagascar
5. ravatorano ( 11/04/2008 09:59)
kiadi < rajoelina < politika heverin'ny ministeran'ny fanatanjahan tena ho entina hampandroso ny baolina kitra malagasy io satrai za zao nijery tao amin'ny classement FIFA fa 151 ème sika amizao ary tsy hoe ela dia ho lasa 203 ème satria efa tsy afaka mandray anjara intsony amin'ny lalao iraisam pirenena
nefa raha mivoatra haingana ny filalaovatsika satria hiova ny federation indrindra ny mpikamba hitondra ao ary raha eken'ny FIFA izany dia tsy hoe ela indray dia ho tratratsika ny 15ème mondila amin'ny claseement FIFA :wink:
6. kiadi ( 11/04/2008 10:48)
tsy mazava zokybe an!! ny politika gasy ve no nahatonga ny kitra tsy afaka mandray anjara tsony? de inona ny antony?
7. rajoelina ( 11/04/2008 11:26)
ravatorano: isika afabaraka zao no olana.

Ny tena mba pitia baolina ihany, zavatra noeritreretiko de naka any Gasy ra tafakatra Can sy Mondial... zao ndray voasazy lealike.

Mamenatra e, de haleoko maka les bleus sy barsa ihany fa zah koa tsy mirevy spaine na real.

8. ikaretsaka ( 11/04/2008 15:44)
laisany anie efa tenenina foana heo miova taranja @ izay fa harary fo @ n'a pas eo fotsiny e
9. Rojoukel ( 16/04/2008 16:01)
Rajoelina koa ve milaza ho mpitia kitra de tsy maharaka hatram'zay fa ny FMF no tena antony tsy nampande ny kitra-tsika hatram'zay e ! io fandravana ny federasiona io no zavatra efa nandrasan'ny rehetra hatrin'ny ela, tsy misy resaka politika io ry bainina fa refa tsy mande de tsy mande a !
Aleo miato kely na 3 na 4 taona de refa avy eo manamboatra milay e !
Kenya koa nge zao vao heritaona indray vao niverina tao @ FIFA fa nanao ohatrantsika zao koa e !
Raha hanatsara zavatra de milay e !
Efa ela no niandrasanay an'io fandravana ny federasiona io
10. remena ( 16/04/2008 17:06)
Aona tsara les le izy teo?
ny fandravana hono mora fa moa ve afaka hilamina ny aorian'io?
de hanao ahoana ny hoavin'ny baolina kitra ao antanana?
fa henatra bevata ange les zany mahazo antsika zany ,
fa de naona no noravana , aleo mahita azy mitsilopilopy teo iny toy zao zao noravana zao
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2024 - page load 0.6137