TONGAVA ATY RAHA HANAO PASSATION RY AVC
1. Toumba
(
08/04/2010 16:28)
Eh oui ! Le fat nous fait voir de toutes les couleurs. Et voici maintenant qu’il propose « deux ministres », façon de parler, des forces armées. En l’occurrence Noël Rakotonandrasana et Vital Camille respectivement générale de brigade et colonel à la retraite. Le premier a été « limogé », re- façon de parler, et le second le remplacerait au pied levé. Mais ce jeudi, le premier a refusé sa mise en touche. « Qu’il Vital Camille) vienne ici au siège du ministère pour la passation », défie Noël Rakotonandrasana au cours d’une conférence de presse durant laquelle il a annoncé son refus. « Je n’ai pas été signifié de cette décision », renchérit- il. En ajoutant que « depuis quelques temps, Andry Rajoelina ne voulait pas me recevoir en audience, ce matin encore, il m’a convoqué à Ambohitsorohitra mais les agents de sécurité du palais m’ont humilié en voulant retenir mon téléphone portable, mes dossiers et mes autres. Je ne pouvais pas supporter plus donc j’ai quitté le palais pour revenir ici. »
Coup d’Etat
Autant dire que le pont est coupé entre les deux parties. Preuve en est la révélation de ce général qui déplore le fait que « les plus hauts responsables de la transition ne tolèrent pas qu’on dénonce les dérives du régime, que l’on déplore ses errements ou que l’on critique nos erreurs. » « A ce sujet, ajoute-t-il, on régresse par rapport aux régimes précédents. » Au cours de cette conférence de presse, Noël Rakotonandrasana était entouré de nombreux officiers de l’armée détenteurs ou non de commandement. Il s’est également adressé à la presse « comme ministre des forces armées de la hat. » Pour lui, « on ne peut plus continuer comme cela puisque sinon, tous ceux qui ont des choses à dire devront s’attendre à étre limogés. » Il a donné d’ailleurs sa conférence dans la salle de presse de son département. Noël Rakotonandrasana figure parmi les officiers de l’armée, auteurs du coup d’Etat de mars 2009.
Coup d’Etat
Autant dire que le pont est coupé entre les deux parties. Preuve en est la révélation de ce général qui déplore le fait que « les plus hauts responsables de la transition ne tolèrent pas qu’on dénonce les dérives du régime, que l’on déplore ses errements ou que l’on critique nos erreurs. » « A ce sujet, ajoute-t-il, on régresse par rapport aux régimes précédents. » Au cours de cette conférence de presse, Noël Rakotonandrasana était entouré de nombreux officiers de l’armée détenteurs ou non de commandement. Il s’est également adressé à la presse « comme ministre des forces armées de la hat. » Pour lui, « on ne peut plus continuer comme cela puisque sinon, tous ceux qui ont des choses à dire devront s’attendre à étre limogés. » Il a donné d’ailleurs sa conférence dans la salle de presse de son département. Noël Rakotonandrasana figure parmi les officiers de l’armée, auteurs du coup d’Etat de mars 2009.
répondu par fijo le 09/04/2010 19:31
2. fijo
(
08/04/2010 20:18)
ah ah ah,hay hain'ialahy ihany izany hoe be galona alainabaraka ,he he he,mbola hoavy ny hozatra ra zandry kely an
3. milamm
(
08/04/2010 20:56)
mitsatsaka operaka. a la daddis i lavanify fa azony ialana sy atsipy i noely.ry organes sy sarla ary lylison ihany no azony ianteherana na ity kdt ravalomanana zandary ty ko aza atsiny tsy ho ela,jereo tsara nge :D
4. andrywui2002
(
08/04/2010 21:08)
manararaotra be indray ny zanak'i dada fa hoe miady ny rasil dia misoko miadana eny ambojtovo
tsy maintsy voadaka eny ihany ny tontakely e
ndana miasa daholo dia miandrasa fifidianana e
hon hon hon hon
tsy maintsy voadaka eny ihany ny tontakely e
ndana miasa daholo dia miandrasa fifidianana e
hon hon hon hon
5. diloo
(
08/04/2010 23:58)
la révélation de ce général qui déplore le fait que « les plus hauts responsables de la transition ne tolèrent pas qu’on dénonce les dérives du régime, que l’on déplore ses errements ou que l’on critique nos erreurs. » « A ce sujet, ajoute-t-il, on régresse par rapport aux régimes précédents. »
Aiza ianao Rapa amin'ity révélation ity e.
Io ilay nolazaiko tamin'ny 2009 hoe resak'ovy ny démokrasian'ny hell'fat, sy ny filazana fa milamina sy voky ny vahoaka.Mety tsy ho tanteraka indray ilay 1 euro=50000 ariary, fa aleo tehirizo any canada ny volanao.
Voafika daholo ny vahoaka voasary nanantena ny fisian'ny démocratie sy ny fahazohana asa, kinanjo dérives sy errements no tetika juste pour: appelez moi président avec un chapeau d'âne.
Inona fotsiny ny antony hanakorontanana ny Tanindrazana pour admettre en finalité que le régime HAT régresse par rapport aux régimes précédents.
Prochaine étape izao, dia tokony atao dia eny izao ny enquéte ny 07mars 2009, hanaovana investigation ballistique et savoir la vérité que la HAT tente de cacher. :idea: :wink:
6. diloo
(
09/04/2010 01:32)
-Méme révélation émanant d'autres membres de la HAT:
Le trio composé de Voninahitsy Jean Eugène, Pety Rakotoniaina et Zakahely Boniface qui vont dénoncer certaines pratiques qu'ils croyaient révolues, mais qui resurgissent sous la Transition.
-Clown mihintsy i TPV (train à petite vitesse) ity,dia izao indray, nataony:
le Premier ministre de la HAT, Camille Vital aurait été promu au grade de Général de Brigade. Les uns de rappeler qu’il était en position de disponibilité. Les autres de faire remarquer qu’il était déjà en position de retraite pour avoir atteint la limite d’âge de son grade de colonel.
-Endrika ny tsy fisian'ny firaisankina ny miaramila, manoloana ny hetsika ny 3 movansa tao Ambohijatovo:
Nisy tamin’ireo farany mantsy no tafiditra tao ary nisy ihany koa ny voatery niandry taty ivelany rehefa tsy voasakana teo amin’ny vavahady. Ny anton’izany, raha araka ny fijery azy, dia noho ny fizaran’ny mpitandro ny filaminana izay niandraikitra ny fiambenana ny zaridaina. Nisy ny namela dia nisy ihany koa ny tsy nanaiky hatramin’ny farany.
-Setriny ny zava misy amin'izao fotoana izao:
Vaky Ambatolampy ny tsy fifankazahoana eo anivon’ny tafika Malagasy, tsy takona afenina intsony ny ady an-trano ao amin’ny FATE. :wink:
Le trio composé de Voninahitsy Jean Eugène, Pety Rakotoniaina et Zakahely Boniface qui vont dénoncer certaines pratiques qu'ils croyaient révolues, mais qui resurgissent sous la Transition.
-Clown mihintsy i TPV (train à petite vitesse) ity,dia izao indray, nataony:
le Premier ministre de la HAT, Camille Vital aurait été promu au grade de Général de Brigade. Les uns de rappeler qu’il était en position de disponibilité. Les autres de faire remarquer qu’il était déjà en position de retraite pour avoir atteint la limite d’âge de son grade de colonel.
-Endrika ny tsy fisian'ny firaisankina ny miaramila, manoloana ny hetsika ny 3 movansa tao Ambohijatovo:
Nisy tamin’ireo farany mantsy no tafiditra tao ary nisy ihany koa ny voatery niandry taty ivelany rehefa tsy voasakana teo amin’ny vavahady. Ny anton’izany, raha araka ny fijery azy, dia noho ny fizaran’ny mpitandro ny filaminana izay niandraikitra ny fiambenana ny zaridaina. Nisy ny namela dia nisy ihany koa ny tsy nanaiky hatramin’ny farany.
-Setriny ny zava misy amin'izao fotoana izao:
Vaky Ambatolampy ny tsy fifankazahoana eo anivon’ny tafika Malagasy, tsy takona afenina intsony ny ady an-trano ao amin’ny FATE. :wink:
7. diloo
(
09/04/2010 01:54)
Hoy Jeneraly Noël Rakotonandrasana: «Satria mantsy izay olona milaza ny zava-misy ary mivory hitady vahaolana amin’izao krizy izao,dia lazaina fa mpanonga-panjakana ary avy hatrany dia ahilika». Mbola nampian’ity jeneraly ity ny fanazavany « ekena fa nisy tsy nety ny vitan’ny fitondrana teo aloha, saingy ratsy lavitra noho izany no misy ankehitriny. Mijaly ny vahoaka, ka tsy maintsy hitady vahaolana izahay». Namaranan’ny jeneraly ny fanazavany ny hoe « gaboraraka tanteraka ny eto amin’izao fotoana».
Mba manaja tena amin'izay ry TPV, fa na dia i Rakotonandrasana aza tonga saina fa gaboraraka ny régime HAT.
Na midemisiona na manantona latabatra boribory hanatanteraka ny andraikitra nosoniavinao ihany, dia ny Sata Maputo.
Tsy olona mihintsy fa homena anao ilay:appelez moi président de la transition.
:wink:
Mba manaja tena amin'izay ry TPV, fa na dia i Rakotonandrasana aza tonga saina fa gaboraraka ny régime HAT.
Na midemisiona na manantona latabatra boribory hanatanteraka ny andraikitra nosoniavinao ihany, dia ny Sata Maputo.
Tsy olona mihintsy fa homena anao ilay:appelez moi président de la transition.
:wink:
8. ifiona
(
09/04/2010 05:06)
eo dia asondrotra général tampokatampoka teo AVC! pff!zao no hahitàna fa bricolazy sy rafistolazy be mitsy ny ataon'ireto hat ireto!
9. fijo
(
09/04/2010 19:31)
efa manomboka misaina izy izao ra dilo fa aza taitra an,efa hiala any izy,fa efa vonona ny hefitra kely hoazy ao amin'i sarkox