gloobo iantsoana Dago

1. hana ( 14/01/2010 15:55)
salama daholo ô
Iza no efa nampiasa? Atao @ internet aloha dia avy eo ny portable-nao no ampiasaina.
17ct ny 1mn, fa ny manalasala ahy avy eo ilay rechargement.
Nanandrana ilay offre promo aho fa tsy hors forfait ilay izy. Izay manana forfait illimité no tena mahavoa.
Tantarao eto hoe izay efa zatra azy io? Misaotra mialoha
novalian'i xxx ny 19/02/2010 22:56
2. irdna ( 30/01/2010 08:31)
fa aloha le gloobo e ? tsy arakay fa mba hazavao
3. hana ( 01/02/2010 13:07)
taloha aho mpampiasa télérabais, na téléfuté sns ireny iantsoana Dago tsy mampiasa carte fa numéro 08 na 09 no antsoina. Fa lasa lafo be ireo dia nitady tao anaty internet aho. Anarana-opérateur ilay gloobo.
@ voalohany ianao manokatra compte utilisateur sur internet. omena azy ny numéro mobile-nao, sy ny adiresy mailaka.
Avy eo, ao anaty mail ianao no mampiditra numéro de correspondant, ohatra: dada sy neny 00261ets. Dia omeny numéro local toy ny eto France ianao 01...
Lasa io no iantsoanao ny dada sy neninao, toy ny hoe miantso 01 @ portable-nao ianao.
Nisy 1€ nomeny ahy, nanandramako ilay izy. Dia afaka niresaka tsara t@ tany Dago, vetivety dia connecté. Sady tafiditra tsara tao anatin'ny forfait portable-ko ilay izy. dia izay no nahatamàna ahy. Fa efa lany ilay crédit offert. Mila manao rechargement par carte bancaire, dia teo aho no niahotra. Nahatonga ahy nanontany anareo
4. xxx ( 04/02/2010 14:08)
de ahoana no atao raha vao hanandrana mihitsy, za efa manana adiresy mail , de in le site hidirana?
5. xxx ( 19/02/2010 22:56)
tandremo fa zà efa napiasa anio, dia mody omeny an'io 1euro io ianao mba hiantsoanao @ portablenao, dia mariana tokoa aloha fa eo @ 17centime eo ny minute,dia fantany ary ianao fa tsy maintsy mbola hiverina hiantso dia eo @zay izy no mila ny numero cartebleu! dia c'est sur fa tsy maintsy ho tratran'ny surprise ianao après. ialao raha vao resaka carte bleu fa zvtr fandrebirebena no betsaka ataon'ireny operateurs ireny.
© Eugene Heriniaina - serasera.org 1999 - 2024 - page load 0.3732