afaka 24 mois hoe!!!
1. bazylou
(
17/03/2009 21:19)
Rajoelina se dit "président" de transition, une élection "d'ici 24 mois"
il y a 19 min
Imprimer Le chef de l'opposition malgache Andry Rajoelina s'estime "président" de transition avant une élection présidentielle qui doit avoir lieu "d'ici 24 mois", a-t-il déclaré mardi par téléphone sur la chaîne d'information française LCI.Evènement Lire la suite l'article
Photos/Vidéos liées Andry Rajoelina (d) salue ses partisans à Antananarivo le 17 mars 2009 Agrandir la photo
Articles liés
Paris pour lever les restrictions de déploiement en Afghanistan
Le Français tué en Afghanistan dans une opération de guerre
Paris se défend de brader son indépendance en réintégrant l'Otan
Plus d'articles sur : Armée française
Discussion: Armée française
"(Le président), M. Ravalomanana a déjà démissionné, le Premier ministre et son gouvernement ont aussi démissionné, je suis à la tête du gouvernement de transition qui prépare l'élection présidentielle anticipée qui se déroulera d'ici 24 mois. Donc vous pouvez m'appeler Président", a déclaré M. Rajoelina sur la chaîne.
L'opposant a reçu mardi soir "les pleins pouvoirs" de l'armée malgache, à laquelle le président Marc Ravalomanana, contraint de démissionner, avait confié la direction des affaires quelques heures plus tôt.
"L'armée est pour le changement, et c'est pour cette raison qu'aujourd'hui ils reçoivent les ordres du président de la haute autorité de transition, qui est ma personne", a ajouté M. Rajoelina, qui s'exprimait en français.
"Il ne faut pas qu'il y ait un vide dans le pays, c'est la vie du pays qui est en jeu, (et) à ce moment-là nous sommes dans une situation exceptionnelle, il faut aussi des mesures exceptionnelles", a-t-il dit, interrogé sur le terme de "coup d'Etat" pour qualifier les événements en cours à Madagascar.
"C'est le peuple qui donne le pouvoir, c'est le peuple qui reprend le pouvoir. Nous répondons à cette demande de me mettre à la tête de la transition", a-t-il ajouté.
Il a indiqué ne pas savoir où se trouve le président déchu.
"Je ne sais pas où il est, mais pour autant que je sache, il est toujours à Antananarive".
"Ce n'est pas moi qui réclame son arrestation, c'est la justice malgache. C'est la justice qui doit trancher le sort de Marc Ravalomanana", a-t-il ajouté.
Enfin, il a jugé "louable" la position de la France dans cette crise.
"La position de la France est vraiment louable par rapport à ce qui se passe à Madagascar", a-t-il dit.
La France, qui compte 25.000 ressortissants, pour moitié des bi-nationaux, à Madagascar, a appelé mardi les Malgaches à trouver entre eux une sortie de crise, après le retrait du président Marc Ravalomanana.
Paris avait affiché auparavant sa neutralité, appelant lundi à un "dialogue conforme à l'Etat de droit".
hoy i yahoo io an!!
????????? tsy ela loatra ve izany?? bref milay e
il y a 19 min
Imprimer Le chef de l'opposition malgache Andry Rajoelina s'estime "président" de transition avant une élection présidentielle qui doit avoir lieu "d'ici 24 mois", a-t-il déclaré mardi par téléphone sur la chaîne d'information française LCI.Evènement Lire la suite l'article
Photos/Vidéos liées Andry Rajoelina (d) salue ses partisans à Antananarivo le 17 mars 2009 Agrandir la photo
Articles liés
Paris pour lever les restrictions de déploiement en Afghanistan
Le Français tué en Afghanistan dans une opération de guerre
Paris se défend de brader son indépendance en réintégrant l'Otan
Plus d'articles sur : Armée française
Discussion: Armée française
"(Le président), M. Ravalomanana a déjà démissionné, le Premier ministre et son gouvernement ont aussi démissionné, je suis à la tête du gouvernement de transition qui prépare l'élection présidentielle anticipée qui se déroulera d'ici 24 mois. Donc vous pouvez m'appeler Président", a déclaré M. Rajoelina sur la chaîne.
L'opposant a reçu mardi soir "les pleins pouvoirs" de l'armée malgache, à laquelle le président Marc Ravalomanana, contraint de démissionner, avait confié la direction des affaires quelques heures plus tôt.
"L'armée est pour le changement, et c'est pour cette raison qu'aujourd'hui ils reçoivent les ordres du président de la haute autorité de transition, qui est ma personne", a ajouté M. Rajoelina, qui s'exprimait en français.
"Il ne faut pas qu'il y ait un vide dans le pays, c'est la vie du pays qui est en jeu, (et) à ce moment-là nous sommes dans une situation exceptionnelle, il faut aussi des mesures exceptionnelles", a-t-il dit, interrogé sur le terme de "coup d'Etat" pour qualifier les événements en cours à Madagascar.
"C'est le peuple qui donne le pouvoir, c'est le peuple qui reprend le pouvoir. Nous répondons à cette demande de me mettre à la tête de la transition", a-t-il ajouté.
Il a indiqué ne pas savoir où se trouve le président déchu.
"Je ne sais pas où il est, mais pour autant que je sache, il est toujours à Antananarive".
"Ce n'est pas moi qui réclame son arrestation, c'est la justice malgache. C'est la justice qui doit trancher le sort de Marc Ravalomanana", a-t-il ajouté.
Enfin, il a jugé "louable" la position de la France dans cette crise.
"La position de la France est vraiment louable par rapport à ce qui se passe à Madagascar", a-t-il dit.
La France, qui compte 25.000 ressortissants, pour moitié des bi-nationaux, à Madagascar, a appelé mardi les Malgaches à trouver entre eux une sortie de crise, après le retrait du président Marc Ravalomanana.
Paris avait affiché auparavant sa neutralité, appelant lundi à un "dialogue conforme à l'Etat de droit".
hoy i yahoo io an!!
????????? tsy ela loatra ve izany?? bref milay e
répondu par ravonjison le 18/03/2009 09:28
2. fijo
(
17/03/2009 21:36)
te hisoratena maia mihintsy lery hoe "prezida"an,nefa tsy voafidy akory fa terivaimanta no nakana ilay izy.de demokrasia n odradraina???mba mahagaga sy tsy mampino rah aizany no hilaza fa hitondra demokrasia ao mada.manahy mafy aho
3. Noue
(
17/03/2009 21:40)
Donc vous pouvez m'appeler Présidentzany ve no atao oe president de la rue ?
5. vilambava
(
17/03/2009 21:44)
Tokony hampandinika an'ireo maramila nanohana azy ity fihetsika sy fomba fiteniny ity. Na ilay kabary nataony aza maneho fa tsy mbola ampy fahamatorana ny tovolahy. Raisiko am-pifaliana sy am-pitiavana ny adidy nomena ahy (raha manana fahendrena sy manana toe-tsaina malagasy izy ka manana fitiavan-tanindrazana marina dia fanetren-tena no tokony ho teny nolazainy voalohany. Tokony ho tahatahaka an'izao no teny nolazainy: tsy mendrika ny hiantsoroka ny adidy mavesatra izay miandry antsika rehetea aho ary dia am-panetren-tena lehibe no handraisako izany ary hiezaka aho ny hanao araka izay tratran'ny aiko ny amin'izay mety hanasoavana an'ity tanindrazantsika ity.
Tsy hita taratra tao amin'io kabary voalohany io ihany koa ny fiantsoany ny malagasy tsy vaky volo hiara-miasa aminy: mihevitra ny tenany ho mahavita tena izy ary hadinony ilay fahendren-drazana fa ny firaisan-kina no hery ary ny entan-jaraina mora zaka, ny mitabe tsy lanin'ny mamba......
Efa azo hitarafana zavatra maro iny lahateny voalohany nataony iny. Ny resaka sy kabary nataony teo aloha moa aoka tsy holazaina intsony fa mampalahelo na dia ny mieritreritra azy aza.
Tsy hita taratra tao amin'io kabary voalohany io ihany koa ny fiantsoany ny malagasy tsy vaky volo hiara-miasa aminy: mihevitra ny tenany ho mahavita tena izy ary hadinony ilay fahendren-drazana fa ny firaisan-kina no hery ary ny entan-jaraina mora zaka, ny mitabe tsy lanin'ny mamba......
Efa azo hitarafana zavatra maro iny lahateny voalohany nataony iny. Ny resaka sy kabary nataony teo aloha moa aoka tsy holazaina intsony fa mampalahelo na dia ny mieritreritra azy aza.
6. Noue
(
17/03/2009 21:49)
fijo:zao fotsiny eee !! aleo oa aloha izy hi-savouré io lazainy io oe victoire-ny io ka mitalaho mafy mba hihantsohina azy oe president, fa kosa ho hitany tsara eo fa mbola ihiratra ny masony ary ho tonga saina io fa hay natao pantin fotsiny! dia mino ve ianareo fa ireo dinosaure nanosika azy hanao an'zao dia hijanona fotsiny @ zao ?? eisyyy eee !!! ataony inona zay bandy kely dj io ??? 34 taona @ zay ! ho hitany eo zany eee
hihihi maik aery lery wa.izya no mba mahafaly ny sainy.
7. fijo
(
17/03/2009 21:51)
aza hadino,fa izy anie izao no tanjon ahovonoina ,hakan'ny tena tomponn'y vola ny fahefana norobaina e
8. Noue
(
17/03/2009 21:55)
ny ahy aloha ny fahitako ny tohin'zao dia tsotra ihany eee ! ho vonohina izy dia azera @ hafa io avy eo ! dia ho lazaina indray fa ny ravalomananiste no namono azy, moa ny dinosaure efa eo daholo ka efa vonona handrapaka ny seza ee !!
9. tovolahy007
(
17/03/2009 21:58)
MADAGASIKARA= AFRIKA (Liberia, Mauritanie, Congo, ....)
Mahonena fa indrisy fa lasa nihemotra fa tsy mba mandroso. DINGAN-DRAY MIVERIN-DROA.
Inona ny mbola idradradrana hoe DEMOKRASIA nefa ny dikany aza tsy hay.
INONA NO MAHAZO ANAO RY TANIKO?
Mahonena fa indrisy fa lasa nihemotra fa tsy mba mandroso. DINGAN-DRAY MIVERIN-DROA.
11. tovolahy007
(
17/03/2009 22:15)
Atao inona intsony koa zany fifidianana izany e??? Hifidy de ho ahongana indray afaka 3 taona na 2 taona? Tsy misy safidy izany tsony eto Madagasikara fa DIDIN'NY BE SANDRY NO HAKANA FANJAKANA. Vola ariana fotsiny ny vola hanaovana an'izay fifidianana ho atao eo. Aleo ho entin'i Andry mandrapahafatiny i Madagasikara fa AJANONY ANY ZANY FIFDIANANA IZANY.
12. xxx
(
17/03/2009 22:30)
izahy malahelo aza omena tsiny izahay ,efa naka precotion rehetra ,aty cyber en cas ou saingy tsy manaiky izahy ary maro be ny toa any ,ny vaovaooi manaraka no ahitana ny valiny mandrapihaona
15. ravonjison
(
18/03/2009 09:28)
tovolahy007:
MADAGASIKARA= AFRIKA (Liberia, Mauritanie, Congo, ....)
Izaho dia miombonkevitra aminao tanteraka, io voalazanao io koa no saka holazaiko.
Aiza no hisy hifandraisan' i demokrasia @ izany : manao tery vaimanta dia avy eo mitonona ho prezident.
Tena mihomehy fotsiny ny olona atý andafy mahita ny toe-javatra. Toy ny naka ohatra tany @ pays africains sasany isika.