Fandroahana devoly, emission M6
21. tywa68
(
06/12/2008 10:44)
oay, zay mety ataon'Atra e :-* tsy marenina zany fa mahay miandry tatana e :wink:
22. fahamarinana
(
06/12/2008 11:03)
:arrow: :-D :-D iny koa no tsy takatro.....raha nanana madinika aho dia nomeko njy..saigy vaventy daholo. :°) :-* (l)
23. felanawil
(
07/12/2008 11:56)
ireny lay hoa ADALA MITSABO ADALA EH
Ho an'izay mihevitra sy sahy milaza fa "cas isolé" ireny dia teneniko anao fa tena diso hevitra hinao
Raha ny tena marina dia tena makaleo ny fomba fampiasana sy fandotona ny anaran'andriamanitra ataon'ireo pilaza azy pivavaka eh
sAHY Manao "généralité" mihitsy aho satria atramin'izao izay olona milaza azy ho pivavaka toa mitovy daholo
Ny sasany manao makorely dia mbola sahy mampiasa ny anaran'i Jesosy ihany @ fiainanay
NA MAKORELY ARABATANA ZANY NA ARA-MORALY
Ho an'izay mihevitra sy sahy milaza fa "cas isolé" ireny dia teneniko anao fa tena diso hevitra hinao
Raha ny tena marina dia tena makaleo ny fomba fampiasana sy fandotona ny anaran'andriamanitra ataon'ireo pilaza azy pivavaka eh
sAHY Manao "généralité" mihitsy aho satria atramin'izao izay olona milaza azy ho pivavaka toa mitovy daholo
Ny sasany manao makorely dia mbola sahy mampiasa ny anaran'i Jesosy ihany @ fiainanay
NA MAKORELY ARABATANA ZANY NA ARA-MORALY
24. coopsal
(
08/12/2008 20:06)
rabilabila:
Que ça vient d\'un AT ,d\'un croyant ou n\'importe qui d\'autres ,c\'est condamnable .Que ça vient d\'un dogme ,d\'une idéologie ou n\'importe quoi d\'autre , c\'est condamnable et on doit le condamner.
==> Je pense plutôt que tout ce qui est condamnable est déjà condamné! Si quelqu\'un vol, il est déjà condamné par la loi, même s\'il n\'est pas encore pris, ou bien même si sa condamnation n\'est pas encore rendu manifeste.
Condamner des gens n\'a jamais été solution de quoi que ce soi! Autrement, le nombre de condamnations aurait dû amené la paix sur cette terre! Ce qui n\'est pas le cas malheureusement.
Par contre, le salut de Jesus change un condamné en un enfant de DIEU. Je vis moi-même ce changement, moi qui ne suis différent d\'autres que de deux choses :
1- Je reconnais que je suis aussi coupable que les voleurs et les meurtriers même si je n\'ai jamais été pris en flagrant déli.
2- Me reconnaissant coupable et condamné à la honte éternelle, je n\'ai qu\'un seul recours : la grâce de DIEU, qu\'IL a bien voulu m\'accorder par amour, qui est sa nature même.
Si vous n\'êtes pas au courant, tous sont déjà condamnés! Le fait de condamner les autres ne fait qu\'augmenter sa condamnation! Tandis que si quelqu\'un sauve un condamné! C\'est la preuve qu\'il a été grâcié!
Dieu grâcie le condamné, tous ceux qui se reconnaissent coupables! Ils peuvent recevoir et ressentir la grâce de DIEU. Encore mieux, ils peuvent converser avec DIEU, que le jour où toutes choses et tous actes seront montrés (jugement de Dieu), ils reconnaîtront la voix de Celui en qui ils ont cru sans Le voir, c\'est Celui qui est seul capable de nettoyer leurs casiers spirituels, car IL a purgé leurs peine en s\'offrant en sacrifice sur la croix.
25. rabilabila
(
08/12/2008 20:42)
Aza avoaka ao anaty contexte ny fehezanteny ry Coopsal a!!
Averiko sy ahodiko kely sao dia tsy mazava aminao satria tsy mifandray amin'ny resaka nataoko mihitsy ny valinteninao :
Toute torture , tous traitements cruels ,inhumains, dégradants sont condamnables , et on doit les condamner parce que ces actes nient et foulent aux pieds les droits de l'homme.
Que ces actes viennent d'un AT, d'un croyant ou n'importe qui d'autres , que ca vient d'un dogme , d'une idéologie ou n'importe quoi d'autres , on doit les condamner.
Tsy mitondra n'inon'inona ny mi-condamner olona hoy ianao ,soit!! Tsy tokony no -condamner-na izany ny Nazisme , ny Stalinisme , ny Génocide tany Yougoslavie ,Rwanda , ny traite des noirs , ny colonisation , ny inquisition , ................?????
Dia izaho ve no lazainao hoe "resignée"???
La résignation , pour moi , c'est d'accepter de facto que vous êtes né pêcheur par la faute d'Eve et tout le tralala...,et d'accepter ad vitam eternam cette culpabilté(damnation eternelle) et qui vous oblige tout au long de votre vie de pratiquer la génuflexion et autres rituels de soumission .............eh bien!! sans moi.
Ahoana no fomba anekeko lembenana ny hanenjehana ahy amin'ny zavatra tsy nataoko ? Izaho indray ry Coopsal tsy manolotra takolaka havia azafady .
Averiko sy ahodiko kely sao dia tsy mazava aminao satria tsy mifandray amin'ny resaka nataoko mihitsy ny valinteninao :
Toute torture , tous traitements cruels ,inhumains, dégradants sont condamnables , et on doit les condamner parce que ces actes nient et foulent aux pieds les droits de l'homme.
Que ces actes viennent d'un AT, d'un croyant ou n'importe qui d'autres , que ca vient d'un dogme , d'une idéologie ou n'importe quoi d'autres , on doit les condamner.
Condamner des gens n'a jamais été solution de quoi que ce soi! Autrement, le nombre de condamnations aurait dû amené la paix sur cette terre! Ce qui n'est pas le cas malheureusement.
Tsy mitondra n'inon'inona ny mi-condamner olona hoy ianao ,soit!! Tsy tokony no -condamner-na izany ny Nazisme , ny Stalinisme , ny Génocide tany Yougoslavie ,Rwanda , ny traite des noirs , ny colonisation , ny inquisition , ................?????
Si vous n'êtes pas au courant, tous sont déjà condamnés!
Dia izaho ve no lazainao hoe "resignée"???
La résignation , pour moi , c'est d'accepter de facto que vous êtes né pêcheur par la faute d'Eve et tout le tralala...,et d'accepter ad vitam eternam cette culpabilté(damnation eternelle) et qui vous oblige tout au long de votre vie de pratiquer la génuflexion et autres rituels de soumission .............eh bien!! sans moi.
Ahoana no fomba anekeko lembenana ny hanenjehana ahy amin'ny zavatra tsy nataoko ? Izaho indray ry Coopsal tsy manolotra takolaka havia azafady .
27. fijo
(
11/12/2008 21:22)
avy aloha i fahamarinanahoesoriko devoly sao hanahirana any.aty tsy misy gadra vy
29. felanawil
(
14/12/2008 16:57)
AAAAAAndriamanitra ô esony ny devolin'ireo maivava ireo
mivoaha enao ry sy satana @ ty forum ty @ anaran' jesosy
llllaassssa enao satana lllllasa oa
aleloia amen
Tena niasa be aho fa mba amboary aloha e
tairo ilay rakitra
mivoaha enao ry sy satana @ ty forum ty @ anaran' jesosy
llllaassssa enao satana lllllasa oa
aleloia amen
Tena niasa be aho fa mba amboary aloha e
tairo ilay rakitra
30. ikaretsaka
(
14/12/2008 17:47)
=)) :-$ ^:^ tehaka ho an'i jesosyyyyyyyyyy
(Nefa le mpiandry @ io no mila doka fa facon de dire fotsiny)
(Nefa le mpiandry @ io no mila doka fa facon de dire fotsiny)