JCV
1. sakaizakely
(
06/10/2007 01:09)
Ho an'izay tia Jean-Claude Vandamme, nde hanao compil ny zavatra lazainy, ataony, videos sns...
Tsy hoe tia mankafy azy, fa ilay hakondrakondranany ny ahy no maha torak'hehy ahy :-D:-D:-D
Ze dakoro amiko ary atsangano ny tongotra
Ary izay afaka dia ampio izay mba efa hita sy henonareo.
Tsy hoe tia mankafy azy, fa ilay hakondrakondranany ny ahy no maha torak'hehy ahy :-D:-D:-D
Ze dakoro amiko ary atsangano ny tongotra
Ary izay afaka dia ampio izay mba efa hita sy henonareo.
novalian'i kiadi ny 09/10/2007 17:19
2. sakaizakely
(
06/10/2007 01:17)
Si on enlevait l'air du ciel, tous les oiseaux tomberaient par terre....Et les avions aussi.... En meme temps l'air tu peux pas le toucher...ca existe et ca existe pas...Ca nourrit l'homme sans qu'il ait faim...It's magic...L'air c'est beau en meme temps tu peux pas le voir, c'est doux et tu peux pas le toucher.....L'air c'est un peu comme mon cerveau... "
:lol::lol::lol:
:lol::lol::lol:
3. sakaizakely
(
06/10/2007 01:20)
Entre toi et moi il y a un produit qui s'appelle un produit, et c'est un produit qui s'appelle l'oxygène, alors si tu fais ça (inspiration/expiration) comme ça, tu vis, mais si je tue l'oxygène comme sur la lune, tu meurs !!
:-D:-D:-D
4. sakaizakely
(
06/10/2007 01:22)
La vie c'est quelque chose de tres fort et de tres beau.... La vie appartient a tous les vivants. It's both a dream and a feeling. C'est etre ce que nous ne sommes pas sans le rester. La vie c'est mourir aussi....Et mourir c'est vraiment strong...c'est rester en vie au dela de la mort...Tous ceux qui sont morts n'ignorent pas de le savoir
5. sakaizakely
(
06/10/2007 01:25)
Moi, Adam et Ève, j'y crois plus tu vois, parce que je suis pas un idiot : la pomme, ça peut pas être mauvais, c'est plein de pectine...
8. rova30
(
06/10/2007 15:16)
[quote=sakaizakely]
Entre toi et moi il y a un produit qui s'appelle un produit, et c'est un produit qui s'appelle l'oxygène, alors si tu fais ça (inspiration/expiration) comme ça, tu vis, mais si je tue l'oxygène comme sur la lune, tu meurs !!
9. rova30
(
06/10/2007 15:37)
rova30:
[quote=sakaizakely]
azafady, fa voatsindry tsy nahy 'lay bokotra!
...'Lay "PRODUIT na OXIGENE" nolazainy dia mety na :
= AMITIE NAMANA = fifanakalozana =SERASERA
= FIFANAJANA = FIFANAMPIANA
= AMOUR fitiavana ...
Izay fomba fandraisanao azy no mampisy antony na tsia 'lay "resany" fa io samy manana ny filozofiany!
Amiko dia "HAZO IRAY TSY MBA ALA" Izay no dikany ,sns...
11. kiadi
(
09/10/2007 17:19)
fa marina ihany ange reo zavatra tenen'i lery reo eh!! ba diniho tsara fa misy fahamarinany reo