za koa
21. diamondra27
(
29/10/2006 08:42)
Aino: de aona aloha ndry amorezy zany fa mbola tsy nivoaka size e!;-)sa tara ndray za tsy nahita
fiffi:ka zay le oe tsy manana chance fa refa @ le fotoana itiavandry an'le olona 1 de na iza na iza no mitady hiditra de tsisy fika na chance fa mety any @ liste d'attente.
fiffi:ka zay le oe tsy manana chance fa refa @ le fotoana itiavandry an'le olona 1 de na iza na iza no mitady hiditra de tsisy fika na chance fa mety any @ liste d'attente.
22. vale
(
29/10/2006 14:26)
malalatinasoa:(l)(l)(l) ie, :wink:
de satry foana ahita azy, aheno ny feony, ahafantatra izay ataony....(l)(l)
24. xxx
(
29/10/2006 18:39)
zay tia adala fa zah koa akia zao tena mahatsiaro mijaly refa tia satria ny fiainanao ray manontolo de lay olona tu reves et tu teves de nofinofisana daholo nny impossible rehetra e tsisy otranay roa eto antany eh le plus heureux le plus je ne sais pa koi c un truc de ouf koi !safdy mamparary aina ny ana aho ary akia je suis obligé de paratager avec tout le monde parce qu'il est chanteur celebre donc t obligé de suivre le rhytme koi et je te dis ke ca fais hyper hyper mal de le voir embrasser avec une autre fille mais heureusement k'il m'encourage et ben voila cx comme ca c la vie koi
26. Fiffi
(
29/10/2006 21:26)
hummm ! chanteur celèbre hono an ! de tsy azonao hatao mihintsy anefa ny handrara azy tsy hanoroka ny fan-ny !
28. Fiffi
(
29/10/2006 22:05)
Ity misy hira mba diniho kely ange eh ! (aza bedesina zah an! ) :)
Une femme amoureuse
Le temps qui court comme un fou
Aujourd'hui voilà qu'il s'arrête sur nous
Tu me regardes et qui sait si tu me vois
Mais moi je ne vois que toi
Je n'ai plus qu'une question
Tes yeux mes yeux
Et je chante ton nom
Si quelqu'un d'autre venait
Je l'éloignerais et je me défendrais
Je suis une femme amoureuse
Et je brûle d'envie de dresser autour de toi
Les murs de ma vie
C'est mon droit de t'aimer
Et de vouloir te garder
Par dessus tout
Hier aujourd'hui demain
Comptent un seul jour quand tu prends ma main
C'est comme un plan fabuleux tracé là-haut
Pour l'amour de nous deux
Qu'on soit ensemble longtemps
Ou séparés par des océans
Si un danger survenait
Et je te parle clair, et tu dois savoir
Ce qu'une femme peut faire
Et de vouloir te garder
Les murs de ma vie
Et de vouloir te garder
Et de vouloir te garder
De aiza daholo zaoisika amoureuse @ io hira io ?
Une femme amoureuse
Le temps qui court comme un fou
Aujourd'hui voilà qu'il s'arrête sur nous
Tu me regardes et qui sait si tu me vois
Mais moi je ne vois que toi
Je n'ai plus qu'une question
Tes yeux mes yeux
Et je chante ton nom
Si quelqu'un d'autre venait
Les murs de ma vie
Et de vouloir te garder
Par dessus tout
Hier aujourd'hui demain
Comptent un seul jour quand tu prends ma main
C'est comme un plan fabuleux tracé là-haut
Pour l'amour de nous deux
Qu'on soit ensemble longtemps
Ou séparés par des océans
Si un danger survenait
Et je te parle clair, et tu dois savoir
Ce qu'une femme peut faire
Et de vouloir te garder
Les murs de ma vie
Et de vouloir te garder
Et de vouloir te garder
De aiza daholo zaoisika amoureuse @ io hira io ?
30. vale
(
29/10/2006 22:20)
Fiffi::-D:-D:-D, raha za no eo @ toerany rehefa tsy izy sipako ftsn no mikôty de milamina ny saiko, kou na haninona eo aza na hisarangodrangotra eo aza izy kou mba te hanao ze hampalaza azy:^), fa rehefa tsy mamadika dia izay koa! ny olona no tia azy fa tsy izy velively no mbola hoe namitaka ano, donky raha zaho no eo @ toeran'ixxx tsy hitako ze hataoko hankarary fo ze mpisarizoro any:-D:-D:-D:-D:wink:
hummm ! chanteur celèbre hono an ! de tsy azonao hatao mihintsy anefa ny handrara azy tsy hanoroka ny fan-ny !
31. vale
(
29/10/2006 22:24)
diamondra27::)tena mirifatra be mintsy aky diam a:°)(l)(l)(l)(l), na matory na manin de toa re fona le feony:oops::°):-*:-*:-*
(l)(l)(l)(l)
firy à l'heure akia io ry vale
32. vale
(
29/10/2006 22:31)
xxx:xxx> tsy mora alou e, ny mahita ny fan misarozo, fa rehefa tsy mbola nanitsaka anao izy na izy mintsy no nandé nikôty ny fan -ny de enao no tiany izany donc esory anaty eritreritra izany fa ataovy ao an-tsaina hoe jereo reto vhv bedebeeee maniry ny mba ho eo @ toerako dia tout va! tu verras!(l)(l)(l):-*
zay tia adala fa zah koa akia zao tena mahatsiaro mijaly refa tia satria ny fiainanao ray manontolo de lay olona tu reves et tu teves de nofinofisana daholo nny impossible rehetra e tsisy otranay roa eto antany eh le plus heureux le plus je ne sais pa koi c un truc de ouf koi !safdy mamparary aina ny ana aho ary akia je suis obligé de paratager avec tout le monde parce qu'il est chanteur celebre donc t obligé de suivre le rhytme koi et je te dis ke ca fais hyper hyper mal de le voir embrasser avec une autre fille mais heureusement k'il m'encourage et ben voila cx comme ca c la vie koi
33. vale
(
29/10/2006 22:33)
xxx> ataovy ao antsaina fona hoe j'ai la chance par rapport aux autres:wink:, tena marina io:-*:-*
34. vale
(
29/10/2006 22:42)
Fiffi:Fiffi: izy kosa ange tsy nandrara fa mba malahelo e!! ka izay ny ataoko hoe ny fan , fan ihany moa enao olon-tiany olon-tiany ihany... xxx aza sambatra koa, raha manana fijery positif izy izao de tokony hoe jereo reto oul be de be mitsiriritra anazy nefa za no tiany!! asa aloha e...:wink:
36. Fiffi
(
30/10/2006 05:59)
vale: justement ! de efa fantatra zany de tsy hatao mankarary fo satria tsy ho voasakana mihintsy akory io an!
37. fasaly
(
30/10/2006 06:51)
xxx:
fasaly:hum.....
:-D:-D:-D enjana io manana sipa na vady selebra io e!
kou marina zany kou! jereo fotsiny ny vadin'i cynthia ao am star'ac, vao tsy selebra be akory fa mbola mpianatra ao d'efa lasa adala ny fahasarotapiaro lay vadiny:wink::P
38. xxx
(
30/10/2006 12:11)
:-D:-D:-D hadalan'i le vadiny ny azy, fa ny olona ve ahavita hinana ampitsan-ganana an'ny jobany eo e!:-D, tsy vitan'izany fa le jobany hendry be fa tsy hoe mola fa ny hadalany, hihihihi...
39. vale
(
30/10/2006 12:53)
Fiffi:8O tsy azoko, sao de tokony xxx no tenenindry eto,:-D:-D:°)
vale: justement ! de efa fantatra zany de tsy hatao mankarary fo satria tsy ho voasakana mihintsy akory io an!